Până în acest moment, românii au efectuat peste 750.000 de tranzacții folosind cardurile Revolut, cu o valoare totală de peste 25 de milioane de dolari.

“Peste 50.000 de români au încredere în Revolut și folosesc serviciul nostru pentru a-și gestiona mai bine banii. Revolut este contul lor de zi cu zi, singura alternativă bancară digitală potrivită pentru stilul lor de viață global, care elimină taxele ascunse și comisioanele la cursul de schimb valutar. Am dublat numărul de utilizatori din România în ultimele două luni și nu am fi putut să creștem atât de repede fără sprijinul și implicarea activă a comunității”, a spus Irina Scarlat, Country Manager Revolut România.

Vârsta medie a utilizatorilor din România este de 33 de ani, iar comercianții la care efectuează cele mai multe tranzacții sunt Carrefour, Auchan, Taxify, Ali Express și McDonald’s.

Principalele țări către care românii transferă bani sunt Lituania, Marea Britanie și Germania, urmate îndeaproape de Statele Unite și Slovenia.

Utilizatorii Revolut au cheltuit bani fără taxe și comisioane ascunse în țară și peste hotare și au economisit folosind Vaults, ”pușculița digitală” care îi ajută să economisească bani rotunjind fiecare tranzacție până la cea mai apropiată valoare rotundă și adăugând diferența în depozitul Vault.

Românii au deschis până acum peste 8.000 de Vaults și au economisit peste 1 milion de lei. Cele mai populare motive pentru care economisesc românii sunt vacanțele, criptomonedele, nunțile sau cumpărarea unei noi case sau mașini, însă o parte dintre ei au un obiectiv ambițios: economisesc bani pentru prima călătorie în spațiu.

Pentru că piața din România crește într-un ritm chiar mai bun decât cel anticipat de fondatorii companiei, Revolut lucrează la introducerea, în cel mai scurt timp, a IBAN-urilor pentru lei. La mijlocul lunii iunie, oficialii Revolut estimau că acest lucru ar fi posibil în următoarele 2 luni.

Revolut - turneu #RevRally pentru a cunoaște comunitatea

Totodată, Revolut va organiza un turneu prin țară pentru a cunoaște comunitățile locale din București, Brașov, Constanța, Iași și Timișoara, orașele cu numărul cel mai mare de utilizatori activi. Participarea la evenimente este gratuită, iar persoanele care își doresc să cunoască echipa, să afle noutăți legate de produs sau să se alăture revoluției fintech sunt invitate să își rezerve locul gratuit aici.

Utilizatorii activi și membrii comunității fintech sunt invitați să participe la evenimentele #RevRally din București, Brașov, Constanța, Iași și Timișoara, organizate în parteneriat cu Fintech Camp.

Meetup-urile #RevRally sunt evenimentele de comunitate organizate de Revolut care aduc împreună utilizatori activi, persoane pasionate de fintech, lideri ai comunităților locale și media. Participanții la evenimente vor cunoaște echipa locală, vor afla povestea Revolut, strategia companiei pe piața locală și noutăți legate de produs și vor avea ocazia să ofere feedback și să pună întrebări. Turneul #RevRally va avea loc în perioada 12 iulie - 9 august 2018.

În cadrul turneului #RevRally din această vară vor fi organizate următoarele evenimente:

  • #RevRally Constanța: marți, 7 august @ Hotel IBIS Constanța;
  • #RevRally Timișoara: marți, 24 iulie @ CoWork Timișoara;
  • #RevRally Iași: joi, 19 iulie @ Fab Lab Iași;
  • #RevRally Brașov: joi, 26 iulie @ Hotel Kronwell Brașov;
  • #RevRally Bucharest 3.0: joi, 9 august @ TechHub Bucharest.

Revolut - extindere globală

Revolut a fost înființat în iulie 2015, iar în 3 ani de existență a avut o evoluție fulminantă, primind investiții totale de peste 340 de milioane de dolari și reușind să ajungă la peste 2 milioane de utilizatori doar în Europa. Totul cu puține investiții în marketing, în mare parte prin word of mouth.

Citește pe larg un material cu Andrius Biceika, Adrius Biceika, Head of Country Managers în cadrul Revolut, despre operațiunile din România și planurile de dezvoltare ale Revolut.

Revolut a fost lansat de Nikolay Storonsky și Vlad Yatsenko. Storonsky, fost bancher de investiții în cadrul Credit Suisse, a renunțat la jobul său de pe Wall Street pentru a deveni antreprenor. Alături de Yatsenko, un fost programator în cadrul Deutsche Bank, Nikolay a creat Revolut.

Startup-ul fintech oferea initial carduri prepaid de debit (MasterCard) care aveau o cotație mai bună la plățile în altă valută decât ofereau băncile. Revolut oferă servicii precum debit direct, depozite de economii inteligente “Vaults”, asigurare de călătorie bazată pe geolocalizare și expunere exclusivă la criptomonede, utilizatorii Revolut se bucură de tehnologie de ultimă generație.

În România, Revolut, startup-ul fintech care a devenit recent unicorn după obținerea unei runde de investiții Series C în valoare de 250 de milioane de dolari, a recrutat-o pe Irina Scarlat, ex-Lead Marketing Manager Uber, să conducă operațiunile locale.