Lectură de 3 min

Huawei, pe plus la smartphones în T3. Oare ce le rezervă ultima parte din 2019?

Abonează-te pe  
Huawei a anunțat rezultatele financiare pentru cel de-al treilea trimestru din 2019. Compania a generat venituri de 610,8 miliarde CNY (circa 77,3 miliarde euro), cu o creștere de 24,4% față de anul trecut. Marja de profit net al companiei în această perioadă a fost de 8,7%.
Huawei, pe plus la smartphones în T3. Ce rezervă ultima parte din 2019

Abonează-te pe YouTube

Fii primul care vede review-urile și cele mai interesante noutăți din domeniul tehnologiei și inovației.

Vezi în avanpremieră

Huawei a continuat să își mențină atenția asupra infrastructurii TIC și a dispozitivelor inteligente și în aceste luni, reușind să crească eficiența și calitatea operațiunilor sale.

Acest lucru a contribuit la creșterea stabilității operaționale și organizaționale și a consolidat performanța companiei în primele trei trimestre ale anului 2019.

În ceea ce privește divizia Carrier, a fost accelerată implementarea comercială a rețelelor 5G la nivel global, compania continuând să lanseze soluții inovatoare precum 5G Super Uplink, cu operatori de top, rețele de comunicații inteligente și simplificate.

De asemenea, Huawei a colaborat cu partenerii din industrie pentru a stabili o alianță și o bază de inovare a industriei pentru rețelele deterministe 5G, care să permită inovația și dezvoltarea în materie de operatori.

Până în prezent, Huawei a semnat peste 60 de contracte comerciale pentru 5G cu operatori de vârf din toată lumea, distribuind peste 400.000 de stații de bază Massive MIMO 5G pe piețele globale. Producția și furnizarea de transmisie optică, comunicații de date și produse IT ale Huawei au crescut constant.

”Am început să lucrăm la 5G după ce am lansat 4G”, ne spuneau reprezentanții Huawei în vizita pe care am făcut-o la sediul lor din Shenzhen în vara acestui an.

În sectorul enterprise, compania a lansat platforma digitală Huawei Horizon. Această platformă convergentă, deschisă și eficientă, a fost construită pe baza experienței tehnologice vaste a Huawei. Cu aceasta, Huawei își propune să lucreze cu clienții și partenerii în vederea creării unei fundații pentru lumea digitală, dezvoltând o industrie de transformare digitală în valoare de trilioane de dolari americani. Platforma va sprijini și diverse sectoare precum guvernul, utilitățile publice, finanțele, transporturile și energia electrică, pentru a accelera transformarea digitală a acestora.

Până la finalul celui de-al treilea trimestru al anului 2019, peste 700 de orașe, 228 de companii Fortune Global 500 și 58 de companii Fortune Global 100 au ales Huawei ca partener pentru transformarea digitală.

Dezvoltarea serviciilor de cloud ale Huawei s-a accelerat. În trimestrul al treilea, Huawei și-a anunțat strategia pentru piața de calcul și a lansat Atlas 900, cel mai rapid cluster de instruire a inteligenţei artificiale (AI) din lume.

Cu Atlas 900, Huawei vrea să cucerească Universul, povestea Tavi de la evenimentul Huawei Connect, desfășurat în Shanghai, China.

Alte produse inovatoare pe care compania le-a lansat includ serviciile de cluster AI HUAWEI CLOUD Ascend, 112 servicii noi alimentate de procesoare Kunpeng și Ascend și Industrial Intelligent Twins. Aceste produse au înregistrat progrese majore în guverne, furnizori de servicii de internet (ISP), automobile, finanțe și multe alte industrii.

Trei milioane de utilizatori și dezvoltatori enterprise au folosit HUAWEI CLOUD pentru a dezvolta produse și soluții.

În ceea ce privește divizia Consumer Business, segmentul de smartphone-uri Huawei a crescut constant. Expedierile de smartphone-uri Huawei din primele trei trimestre ale anului 2019 au depășit 185 de milioane de unități, cu 26% mai mult decât în anul precedent.

Huawei Mate 30 Pro este telefonul cu 4 camere, dar fără aplicații Google.

Compania a înregistrat o creștere rapidă și în alte segmente noi, cum ar fi PC-uri, tablete, accesorii și produse audio inteligente.

Tot în trimestrul al treilea a fost lansat și ecranul inteligent Vision, care prezintă inovații unice în materie de software și hardware, fiind foarte apreciat de industrie și consumatori. Un ecosistem mai robust, care se axează pe consumatori și oferă o experiență inteligentă mai fluidă în toate scenariile majore de utilizator, capătă acum formă.

S-a dezvoltat rapid și ecosistemul Huawei Mobile Services, acoperind peste 170 de țări și regiuni, care a atras peste 1,07 milioane de dezvoltatori înregistrați în întreaga lume.

La mijlocul lunii septembrie, Huawei a lansat în Germania o familie de telefoane pe care majoritatea europenilor le-ar găsi inutile din cauza faptului că telefoanele nu au instalate aplicațiile Google. Însă, Google Search, Gmail, Google Maps, YouTube și multe alte aplicații nu se regăsesc pe telefonele din seria Mate 30 și, deși oficialii companiei îi asigurau pe jurnaliștii prezenți la evenimentul de lansare, printre ei aflându-se și Florin, că aceste aplicații vor putea fi instalate foarte ușor de cei care aleg să cumpere asemenea dispozitive, la două săptămâni după lansare, s-a aflat că, de fapt, pe Mate 30 nu pot fi instalate aplicații Google nici prin intermediul terților.

Dacă trimestrul 3 din acest an a fost, încă, unul generos pentru Huawei, din punct de vedere al vânzărilor de smartphone-uri, nu putem să nu ne întrebăm ce îi rezervă gigantului ultimele trei luni din 2019 dacă utilizatorii din afara Chinei, acolo unde consumatorii sunt deja obișnuiți cu aceste lipsuri, nu vor putea instala deloc aplicații aparținând Google. Va mai fi acest avânt al vânzărilor de smartphone-uri produse sub sigla Huawei?

Abonează-te pe  

Citeste mai departe:
mai multe despre:

Pe aceeasi tema: