SanoPass este o platformă românească de healthtech care unifică și digitalizează accesul la sănătate, în peste 1.000 de clinici private, de proximitate sau din rețele mari, și peste 100 de săli de fitness.

Prin clinicile partenere, SanoPass asigură accesul la peste 11.000 de medici, garantând programări cu acoperire națională în maxim 48 de ore. Serviciile medicale sunt completate de modulul de fitness.

Abonamentele SanoPass sunt în prezent implementate în peste 133 de companii mici și medii, care oferă angajaților acces în platforma ca beneficiu extra-salarial, sau partenerilor și clienților, în programe de loialitate și marketing.

În 2021, aplicația mobilă SanoPass a fost descărcată de peste 50,000 de ori, iar platforma a ajuns la 26,000 de abonați și 15,000 de utilizatori activi din România și Republica Moldova.

Potrivit reprezentanților startup-ului, în top 10 servicii medicale accesate de utilizatorii SanoPass în 2021 s-au numărat analizele medicale (41%), obstetrică-ginecologie (11%), cardiologie (5%), medicină internă (5%), rezonanță magnetică (RMN, 4%), stomatologie (4%), medicina muncii (3%), recuperare medicală (3%), dermato-venerologie (3%), gastroenterologie (2%).

SanoPass și-a făcut debutul în 2021 și în segmentul de fitness, lansând SanoPass FIT Festival, primul abonament de fitness din România cu servicii medicale incluse. Compania a vândut peste 500 de astfel de abonamente anuale, care au generat, într-o perioadă dificilă pentru industria de wellness din România, mai mult de 3.500 de intrări la sălile de fitness partenere.

Business-ul SanoPass - creștere în 2021 și extindere în 2022

După un an de inovații, lansări în premieră și creștere susținută, SanoPass și-a dublat cifra de afaceri, față de 2021 și a crescut veniturile lunare de la 120.000 Lei în ianuarie 2021 până la 320.000 Lei în decembrie 2021.

Unul dintre motoarele creșterii SanoPass a fost reprezentat de parteneriatele strategice dezvoltate cu mari companii de asigurări, de investiții imobiliare, instituții financiare și din industria farma.

“Pandemia de Coronavirus a adus, din nou, sănătatea în prim plan, iar în acest domeniu, în România că și în alte țări din Europa Centrală și de Est, avantajele aduse de digitalizare sunt un ‘game-changer’ în industrie. SanoPass răspunde nevoilor de democratizare și accesibilizare a serviciilor medicale și de wellbeing, în plus parteneriatele și complementaritatea ne-au dat avânt să creștem accelerat în 2021. Vom continua curba ascendentă și în 2022, când planificăm să ne extindem pe încă două piețe din Europa Centrală și de Est, începând cu Bulgaria în trimestrul al doilea”, au declarat Andrei Vasile și Delia Iliasa, co-managing partners SanoPass.

“Ïn 2022 vom continua să dezvoltăm parteneriate, focusul nostru fiind acela de a scala și maximiza valoarea pe care o putem crea alături de clinicile și sălile de fitness partenere și de clienții noștri. Am demonstrat în 2021 că putem obține tracțiune într-un domeniu tradițional, așa cum este sanatea. Lucrăm în acest moment la proiecte cu impact internațional, care vor promova crezul SanoPass: un stil de viață sănătos înseamnă prevenție medicală, mișcare și nutriție, iar tehnologia este cel mai bun facilitator al acestei idei”.