Atunci când nu cumpără din competitori ca să-i câștige pe programatori, Slack cumpără o companie care oferă servicii de email și calendar. Astro este un startup de productivitate care utilizează inteligența artificială pentru a afișa informații importante din e-mail și calendar, scrie publicația Quartz.

Chiar astăzi de dimineață ne amuzam cu cei din redacție pe seama faptului că „nu poți să zici că ai vorbit, dacă nu ai în scris pe mail”. S-ar putea crede că există două tipuri de oameni în lume, cei care folosesc chat-ul și cei care folosesc email-ul. De fapt, mai ales oamenii din corporații le folosesc pe ambele, ceea ce nu este întotdeauna simplu, acesta fiind, probabil, și unul dintre motivele pentru care Slack a decis să integreze cele două funcționalități, de chat și email.

Astfel, prin achiziția startup-ului Astro, Slack va permite utilizatorilor să-și verifice email-ul și informațiile din calendar direct din aplicație, fără a fi nevoie de comutare între acestea. Aceasta este cea mai mare achiziție a companiei de până acum, Astro fiind un startup cu 28 de angajați. Chiar dacă Slack nu a dezvăluit termenii achiziției, cu siguranță este un deal pe care și-l permite, având în vedere că este evaluat la 7,1 miliarde de dolari, după ce în august a primit o nouă rundă de finanțare în valoare de 427 de milioane de dolari.