Cu ajutorul Code4Romania, TPS Engage preia date oficiale legate de coronavirus pe care le updatează automat în timp real pe ecrane. „În acest moment mesajele rulează la metrou, în rețeaua Blitz, Veranda Mall și pe ecranul „The Light” de pe Bulevardul Iuliu Maniu”, a declarat Matei Psatta, Chief Marketing Officer la TPS Engage.

„Datele sunt preluate automat de pe DateLaZi.ro, sursa oficială. Totul e automatizat și fiecare rulare pe ecran preia cele mai recente informații și le publică pe fiecare ecran”, a mai spus Psatta.

TPS Engage a adaptat soluția din unealta lor comercială, care permite companiilor să ruleze reclame contextuale, influențate de vreme sau oră, de exemplu, și-l oferă gratuit guvernelor. În momentul de față discută cu guverne din Asia și cu state din Statele Unite pentru implementarea aceleiași soluții.

Reprezentanții TPS Engage spun că e important ca oamenii să fie informați corect, deși traficul stradal a scăzut drastic, cu până la 70% în anumite cazuri.

„Lucrăm împreună cu mai multe guverne să implementăm această soluție de afișare. De asemenea, oferim soluția noastră oricărui guvern care dorește să comunice cu oamenii de pe stradă în timp real. Momentan avem peste 100.000 de ecrane în Statele Unite, Europa, Asia și Africa”, a spus Bogdan Savonea, CEO al TPS Engage.