În prezent, sezamo are mai bine de 100 de locuri de muncă disponibile. Peste jumătate dintre joburile listate sunt pentru poziții precum șofer-curier și pickeri (manipulanți comenzi), celelalte fiind disponibile în departamente precum Financiar, Customer Care, People and Culture, Marketing, Quality, Logistică, IT, Fulfillment Center, Business Intelligence și în departamentul Agile, responsabil cu studiul comportamentului și al nevoilor clienților. Compania caută specialiști din toate domeniile, însă prioritate au cei cu expertiză operațională. Mai multe detalii despre pozițiile disponibile se pot găsi pe site-ul: https://career.sezamo.ro/.

Pe lângă salariile atractive, angajații vor primi un pachet consistent de beneficii (inclusiv cele standard - asigurare medicală privată, un program de lucru flexibil, tichete de masă) și un proces de onboarding complex, care se va întinde pe durata a patru săptămâni și va include și o serie de traininguri.

Departamentul People & Culture al companiei este în căutare de talente și profesioniști care pun clientul pe primul loc, se pot adapta rapid provocărilor, au curaj când vine vorba de luarea deciziilor și sunt pasionați de performanță și inovație. „Căutăm cei mai buni oameni de pe piață, mai ales că un ingredient din rețeta succesului sezamo este atragerea talentelor. Ținem foarte mult să formăm echipe consistente din punct de vedere al talentelor, cu un mix versatil de experiență, energie și atitudine de tipul „get it done”. Aceste echipe sunt ghidate după o strategie clară, o viziune unică despre ceea ce înseamnă o alternativă reală la retailul de alimente, oferind calitate și o experiență excelentă pentru clienții noștri”, spune Petronela Sănduleasa, Chief People & Culture Officer la sezamo.

Pe lângă focusul general asupra clienților, cultura organizațională din cadrul sezamo joacă un rol important în strategia de business a companiei. Aceasta este bazată pe un set de „ingrediente” care vin în ajutorul angajaților atunci când trebuie să ia o decizie, precum impresionarea clientului, acțiunea rapidă, provocarea constantă a status quo-ului, gândirea la scară mare, livrarea rezultatelor și impactul acestora, abilitatea de a fi curios și de a căuta intens, de a fi deschis și transparent, procesul de învățare continuă, abilitatea de a se distra și cea de a crea un loc grozav de a-și desfășura activitatea. Cu ajutorul acestor principii, sezamo, prin angajații săi, este mai aproape de a duce la îndeplinire obiectivele și de a ajuta clienții să se bucure de o viață mai sănătoasă și mai fericită.

Prin utilizarea propriilor tehnologii și servicii logistice de înaltă performanță, dar și prin parteneriatele cu producători și artizani locali pentru furnizarea de produse mereu proaspete și de calitate, sezamo are ca obiectiv schimbarea modului consumatorilor de a face cumpărături, iar angajații săi depun eforturi constante în această direcție.

sezamo este un supermarket online, parte din grupul european Rohlik, unul dintre cele mai importante companii de e-grocery din Europa. Deja activ în: Cehia (Rohlik.cz), Ungaria (Kifli.hu), Austria (Gurkerl.at) și Germania (Knuspr.de), Rohlik se lansează în România, Italia și Spania în 2022, sub brandul sezamo pentru toate cele trei ţări.

Implementând tehnologie și logistică de vârf la nivel mondial pentru a livra o gamă uriașă de produse de calitate (8 000 SKU+), sezamo oferă o fereastră de livrare de 60 minute, cu livrare în 2 ore de la plasarea comenzii. Fiind o companie de tehnologie, sezamo este o companie data-driven. Deținând operațiunile end-to-end, inclusiv toată tehnologia din interior, clienților li se oferă o experiență superioară de cumpărături, livrarea celor mai proaspete alimente de la fermieri și artizani locali, precum și o selecție largă de supermarketuri sau produse sub propria etichetă. Compania este dinamică și în creștere rapidă, obținând statutul de unicorn în 2021. Cifra de afaceri a grupului a depășit 300 de milioane EUR în 2020.