Toyota România a încheiat 2018 cu rezultate foarte bune: o cifră de afaceri de 304 milioane de euro, în creştere cu 23% comparativ cu 2017, şi 5.745 de vehicule vândute în România, cu 20% mai multe decât în anul precedent.

Performanţa s-a datorat, potrivit reprezentanților companiei, în mare parte comercializării modelelor hybrid, care au ajuns să reprezinte 57% din numărul unităţilor vândute în 2018, în creştere accelerată, faţă de o pondere de 24% în 2016. Pentru 2019, pe fondul unei creşteri a pieţei auto estimată la 15%, Toyota România estimează o evoluţie pozitivă a afacerii, cu o ţintă de vânzări de 7.000 de unităţi Toyota şi 250 de unităţi Lexus, şi o pondere de peste 60% a modelelor hybrid.

”Suntem pregătiţi să facem din 2019 anul Toyota în România. Investim continuu în dezvoltarea tehnologiei, iar scopul nostru este să oferim electrificare pentru cei mulţi, nu doar pentru cei aleşi. Toyota este pionier în domeniul electrificării, cu o vastă expertiză în dezvoltarea, producerea şi îmbunătăţirea noilor tehnologii, dobândită pe parcursul a peste două decenii de investiţii în cercetare şi dezvoltare. Am vândut aproape 13 milioane de maşini electrificate în întreaga lume şi ne dorim ca până în 2050 să reducem cu 90% emisiile C02 ale noilor vehicule, comparativ cu nivelul din 2010, contribuind astfel la un mediu mai curat.”, declară Edit Târcolea, General Manager Toyota România.

Toyota România, importatorul mărcilor japoneze Toyota şi Lexus pe piaţa locală, are o reţea de 22 de showroom-uri la nivel național, în Bucureşti şi în cele mai importante oraşe.

Planul Toyota in 2019? "Evident, ne vom mări reţeaua de retaileri pentru a fi cât mai aproape de clienţi şi pentru a oferi sustenabilitate business-ului.", declară Eduard Diaconu, Director Vânzări și Reţea, Toyota România.

La scurt timp după Salonul Auto de Ia Geneva, Toyota România lansează 6 noi modele Toyota: Corolla Sedan, Corolla Hatchback şi Corolla Touring Sports, RAV4, Prius PIug-In, Camry, precum şi 2 noi modele Lexus: ES şi UX. Toate cele 6 modele Toyota au un numitor comun, platforma TNGA (Toyota New Global Architecture), un concept nou pe care se vor construi toate maşinile Toyota. Conceptul TNGA include 2 componente-cheie pentru crearea unor maşini din ce în ce mai bune: performanţa şi personalitatea maşinii.

”Cu peste 46 de milioane de unităţi comercializate de-a lungul a 11 generaţii, Corolla este un model care a făcut istorie din 1966, fiind cel mai vândut model la nivel global. Cu noua generaţie Corolla se deschide o altă eră, graţie noilor motorizări hybrid, aflate la a 4-a generaţie şi disponibile pe cele trei caroserii. Lansăm în acelaşi timp şi noua generație RAV4, un alt model de referinţă pentru piaţa auto globală, fiind creatorul segmentului SUV. Noul RAV4 se diferenţiază prin robusteţea noului design si performanţele off-road remarcabile.", declară Mirela Grigore, director marketing Toyota România.

Toyota România a avut o cotă de 69% în segmentul eco în 2018 (conform statisticilor APIA).