Cercetările recente comandate de către Asociația Specială a Cafelei (SCA) sub președinția Christinei Meinl, Head of Innovations la Julius Meinl, indică o creștere a consumului la domiciliu, în timp ce consumul în afara casei s-a adaptat pentru a oferi aceeași experiență a servirii cafelei, respectând noi reguli și măsuri de distanțare socială.
Cercetarea a evidențiat, de asemenea, alte modificări ale comportamentelor de cumpărare ale consumatorilor, care indică recuperarea, cum ar fi o creștere semnificativă (5,38%) a achizițiilor de tip ridicare comandă (servire to-go) și a achizițiilor online.
Astfel, Julius Meinl, care a înregistrat cel mai bun an din istoria companiei în 2019, cu o creștere a vânzărilor de + 4,5% și o creștere a profitului de + 15%, rămâne optimist cu privire la viitorul său ca marcă de frunte în industria premium a cafelei, în ciuda impacturilor provocate de Covid-19.
Compania de familie și marca HoReCa premium numărul 1 din Austria, CEE, țările adriatice, Rusia și Dubai, consideră că strategia de marcă a soluțiilor inovatoare și consistența în calitate și servicii o poziționează în mod unic pentru recuperare în 2021 și nu numai.
Pe măsură ce business-urile de tip to-go și takeaway au devenit din ce în ce mai importante, brandul a dezvoltat, de asemenea, un nou concept Coffee 2 Go, care include pahare biodegradabile to-go și materiale dedicate comerțului pentru a-și sprijini partenerii HoReCa la nivel global și pentru a-și continua eforturile de operare durabilă.