Potrivit TechCrunch, angajații JUMP se vor alătura echipei Uber, însă startup-ul va continua să funcționeze ca o subsidiară independentă a gigantului Uber. Decizia Uber de a achiziționa startup-ul cunoscut pentru bicicletele electrice care au integrate încuietori smart și care pot fi închiriate de doritori din parcuri sau chiar din zonele special amenajate pentru biciclete vine după ce, încă din luna ianuarie a acestui an, cele două companii au intrat într-un parteneriat pentru un serviciu denumit Uber Bike – clienții Uber au posibilitatea de a închiria bicicletele JUMP prin intermediul aplicației de ridesharing.

JUMP a strâns până acum finanțări în valoare de 11,1 milioane de dolari, cea mai recentă rundă de investiții – în valoare de 10 milioane de dolari – având loc în luna ianuarie 2018. Compania deține 250 de biciclete în San Francisco, iar acestea sunt folosite, în medie, pentru 6-7 curse în fiecare zi. Rețeaua e-bike JUMP este disponibilă și în Washington DC, iar compania are în plan extinderea și în Sacramento, Providence și Rhode Island până la finalul acestui an.