Acceleratorul BCR-InnovX este un program dedicat afacerilor din tehnologie care dezvoltă soluții dedicate pentru domenii precum: cyber-security, fintech, inteligență artificială, învățare automată, robotică, cloud, automatizare sau microservicii.
Cum vinzi atunci când ești un startup la început de drum și cum s-a schimbat situația la voi, odată ce ați crescut?
"Abordarea s-a schimbat înzecit la noi. Acum mult timp, când eram o companie foarte mică cred că ce ne-a ajutat a fost skill-ul nostru tehnic.
Am uimit prin capabilități tehnice și prin deschiderea cu care am discutat cu clienții. Când abordezi o companie mare când tu ești mic, trebuie să-i convingi că crezi în soluția ta.
Trebuie să le transmiți că ei sunt cel mai important client al tău. Așa am reuști să luăm primele deal-uri mari, poate dezavantajoase acum. Ne-a ajutat să avem case study-uri.
Acum situația s-a schimbat radical. Acum abordarea e să vindem soluții, e un consultative selling."
Care a fost abordarea voastră privind piața globală?
"Noi nu am gândit produsul pentru piața românească. Primii noștri clienți au fost internaționali. Strategie e simplă. Go where the money is.
Ne-am gândit și unde este potențialul și apetitul pentru automatizare mai mare. În România e un apetit scăzut. În US și Japonia lucrurile sunt evoluate, nu mai spun."
Statisticile UiPath astăzi, în 2019
"La nivel de număr de clienți am depățit 2.500 de clienți globali. Avem 60% din Top Forbes 10. Ambiția noastră e să acoperim 75% din Forbes 500.
Suntem deja în piețele majore, inclusiv Australia și Singapore. Next target: Canada, America de Sud, Africa."