George este unul dintre consultanții în business pe care îi regăsești pe BizTool.ro și te poate ajuta să îți crești afacerea dacă nu știi de unde să începi, ori ești în impas și cauți o soluție punctuală.

De altfel, pe BizTool.ro, proiect powered by start-up.ro, poți să găsești un specialist, ori poți deveni chiar tu specialist și să le oferi din experiența ta celor care își construiesc acum afacerea. BizTool.ro face curat în toate căutările pe care le faci pe Google după un specialist în grafică, în marketing, după un avocat bun, sau după un consultant care să poată evalua și furniza posibile soluții pentru diferite ipostaze ale afacerii.

Am adus alături de noi pe BizTool.ro câțiva specialiști cunoscuți în domeniile lor de activitate. Alături de ei am creat un loc unde să găsiți resursele necesare pentru a vă pune pe picioare firma, dar și unde veți beneficia de puterea și cunoștințele comunității.

Butonul "Vreau să ofer consultanță!" de pe BizTool.ro deschide calea specialiștilor pentru a fi listați în cel mai scurt timp pe marketplace-ul de servicii oferit de către start-up.ro.

George a fost project manager în cadrul Startup Spotlight vreme de doi ani de zile, tot doi ani fiind implicat și ca advisor și cofondator în cadrul MVP Angels, un micro fond de investiții care a adunat la un loc mai mulți investitori de tip angel.

Din 2016, George este partener și Lead Innovation Consultant în cadrul WiseUp, o agenție care realizează prototiparea noilor produse ale starup-urilor care au deja tracțiune pe piață, precum și adăugiri produselor deja existente. ”La WiseUp dezvoltăm multe produse noi și lucram practic cu diferite tehnici de business. Înțelegem bine când și cum se pot aplica și puține lucruri se compară cu experiența hands on”.

Pregătire tehnică și de business

George Diță are experiență atât de om tehnic, cât și de business. Are background de software developer, cu specializare în inteligență artificială, și o pregătire informală pe zona de strategie de business și inovație. A lucrat pentru companii precum Vodafone, IBM, Enea, unde a învățat, după cum spune chiar el, procesele tradiționale de lucru, dar și cum arată industrii diferite. În zona de business a fost implicat în inițiative antreprenoriale și acceleratoare educaționale sau de business precum Innovation Labs, MVP Academy, Opening Opportunities. Totodată, George a livrat traininguri și consultanță pentru zona de business și IMM-uri peste tot în Europa.

Mi se pare că este foarte similar cu LEGO, ai deja piesele, dar în funcție de cum le asamblezi, poți construi lucruri foarte diferite

Cum a ajuns aici? A fost o îmbinare între hazard și identificarea unei nevoi de piață, după cum afirmă George. ”Partea de business strategy și innovation m-au atras mult pentru că au legătură cu sisteme și procese. Mi se pare că este foarte similar cu LEGO, ai deja piesele, dar în funcție de cum le asamblezi, poți construi lucruri foarte diferite”, afirmă George Diță.

Din punctul său de vedere, în începerea unei noi afaceri, dincolo de tehnici și cunoștințe de industrie, există și o parte importantă de timing. În esență, ca antreprenor ai nevoie și de noroc ca să construiești o afacere de impact.

Butonul "Vreau să ofer consultanță!" de pe BizTool.ro deschide calea specialiștilor pentru a fi listați în cel mai scurt timp pe marketplace-ul de servicii oferit de către start-up.ro.

BizTool.ro - consultanță business

”Pentru cei care au nimerită partea de timing și au găsit o nișă, tehnicile de product management și consultanță de business îi pot ajuta foarte mult să își crească veniturile și/sau să își scadă costurile. Cei mai mulți antreprenori au experiență cu 1-3 companii din industrii similare. Am observat cum experiența mea cu multe companii din multe industrii la nivel acoperă o nevoie de piață. Observi cum ceva care funcționează bine în industria X, poate funcționa și în industria Y și oferi un avantaj competitiv în acea piață”, spune George.

Pe George îl puteți contacta prin intermediul platformei BizTool.ro, acolo unde își oferă expertiza companiilor care au deja produse cu tracțiune. ”Noi putem ajuta companiile să-și crească veniturile sau să-și scadă cheltuielile utilizând multiple tehnici de product management, inovație, strategie de business, transformare digitală. Acestea funcționează cel mai bine atunci când pleci de la ceva: ai tracțiune, clienți, o istorie în piață, brand. Atunci când există piesele de LEGO. Dacă businessul este foarte la început, poți doar da sfaturi, dar incertitudinea din business este atât de mare, încât este greu să cuantifici cât ajuți”, spune George.

Noi putem ajuta companiile să-și crească veniturile sau să-și scadă cheltuielile utilizând multiple tehnici de product management, inovație, strategie de business, transformare digitală.

Pe BizTool.ro am creat un loc unde să găsiți resursele necesare pentru a vă pune pe picioare firma, dar și unde veți beneficia de puterea și cunoștințele comunității. De ce ar trebui să te folosești de ea?

”Un business înseamnă să aduci valoare cuiva. O comunitate îți oferă acest lucru. Constribuția pe care o văd este partea de încredere. Într-o comunitate poți găsi oameni cu care să lucrezi și să te bazezi pe încrederea oferită de ceilalți membrii ai comunității că lucrurile vor fi "ok"”, concluzionează el.

Așa cum spuneam mai sus, George Diță este unul dintre specialiștii pe care îi regăsiți pe platforma BizTool. Dacă vreți să vă numărați printre experții care-și pun la dispoziție cunoștințele, ne puteți da un mail pe adresa office@biztool.ro.

Am mai povestit despre BizTool.ro și aici:

Gabriela Bejan, omul de Marketing, priceput la scris și la vorbe: ”construiește planificat, cu obiective clare în minte”

BizTool.ro: Alexandra, artistul care-ți va face logo-uri memorabile

Ana-Maria Udriște, avocatul care face Dreptul să fie simplu și-ți explică de ce ai nevoie să planifici pe termen lung

BizTool.ro – Toma Grozăvescu, omul de marketing care folosește tehnici folosite de Facebook și Uber ca să-ți crească business-ul

BizTool.ro: Călin Biriș, specialistul în marketing care te ajută să aduci pe piață o companie relevantă