Persoanele care fac cumpărături online prin intermediul aplicației primesc o parte din bani înapoi, direct în aplicație, pe care pot alege să îi păstreze sau să îi direcționeze către una din campaniile de donații pe care Beez le susține.
Aplicația Beez este gratuită și aduce beneficii utilizatorilor pentru fiecare cumpărătură făcută la partenerii listați în aplicație.
Pentru fiecare donație de cashback, Beez va contribui suplimentar, prin cedarea către aceeași cauză a venitului care îi revine, realizat din tranzacția/tranzacțiile utilizatorilor care se hotărăsc să doneze.
”Aplicația Beez avea deja un model de alegere a unei cauze la care utilizatorii noștri să poată contribui, ceea ce ne-a permis să pornim foarte repede noua campanie. Prima inițiativă, prin care am dat posibilitatea donării către Asociația MagiCAMP a fost realizată în decembrie 2019. Pornind de la ce aveam deja, ne-am uitat în presă și online la lipsurile din sistemul medical românesc în lupta cu virusul și astfel am considerat că strângerea de fonduri a celor de la Asociația Dăruiește Viață poate aduce o contribuție semnificativă în eforturile care se fac pentru a ține sub control pandemia. Astfel, de acum 3 săptămâni, orice utilizator al aplicației poate dona direct cashback-ul strâns, caz în care Beez cedează de asemenea partea de cashback care îi revine, multiplicând astfel resursele financiare donate, sau poate sa facă donații de pe cardul personal, direct din aplicație. Ne-am propus ca împreună cu comunitatea noastră de utilizatori, într-o lună, să adunăm 50.000 lei pentru această campanie”, declară Vasile Tămaș, CEO Beez.
Beez este un startup românesc care oferă un serviciu de cashback. Practic, dacă vei cumpăra prin ei primești o sumă mică de bani înapoi. Pe termen lung, Beez vrea să transforme acest serviciu într-un adevărat fintech prin care să acorde credite.
Beez a finalizat discuțiile cu investitori privați, fondul de investiții RocaX și GapMinder, în urmă cărora s-a concretizat suma necesară dezvoltării proiectelor și a produsului, pentru ambele piețe: cea din România și cea din Marea Britanie.
Până acum, compania a dezvoltat și aplicat sistemul de cumpărături cu beneficii (cashback), dar și creditarea fără rate sau dobânda a cumpărăturilor online, atât pentru clienții din România, dar și pentru cei din UK, conform precizărilor oferite de către reprezentanții companiei, conform informațiilor obținute de colegii de la wall-street.ro.