Sandline este o companie de consultanță în domeniul securității informațiilor cu peste 10 ani experiență, oferind soluții si servicii integrate in vederea identificării vulnerabilităților IT și remedierii lor.

Într-un comunicat, compania anunță că a luat măsuri pentru a-și proteja proprii angajați, dar și că oferă trei luni de gratuitate pentru serviciul Centraleyezer SaaS pentru clienții noi.

Mai mult, clienții deja existenți vor putea primi gratuit o evaluare a riscurilor existente.

Redăm mai jos, integral, mesajul lui Radu Stănescu, fondator Sandline.

”Știm că organizațiile și persoanele din întreaga lume depind acum mai mult de lucrul la distanță - telemunca. Am vrut să vă trimit o notă personală pentru a vă anunța cum se ocupă Centraleyezer de situația generată de Coronavirus.

În primul rând, sănătatea și siguranța angajaților și clienților noștri sunt prioritatea noastră. Am implementat mai multe politici care permit tuturor angajaților să lucreze de acasă. Totuși, acest lucru nu a afectat deloc operațiunile noastre. Echipele suport și analiza vulnerabilitățiilor vor rămâne pe deplin operaționale.

În al doilea rând, am observat o creștere a atacurilor cibernetice și anticipăm că activitatea de la distanță va crește riscurile de securitate cibernetică pentru companii, așa că astăzi am decis că versiunea Centraleyezer SaaS va fi GRATUITĂ pentru următoarele 90 de zile pentru orice client nou.

În al treilea rând, toți clienții existenți vor primi la cerere o evaluare a riscurilor existente pentru site-urile si adresele IP din Internet.

Suntem conștienți că organizațiile ar putea fi nevoite să slăbească securitatea perimetrală pentru a facilita accesul la distanță. Oferim la cerere, gratuit, o evaluare inițială a vulnerabilității expuse in Internet.

Înscrieți-vă la Centraleyezer Saas.

Acestea sunt momente dificile, dar vreau să știți că suntem pregătiți să vă ajutați, oricum putem.

Împreună, putem trece prin asta”.