Utilizatorii pot alege astfel ca, în loc ca livratorul să le înmâneze direct comanda, să o lase la ușă sau într-un loc specific menționat de client in aplicatia de utilizator, urmând ca acesta să o ridice imediat ce este anunțat telefonic de efectuarea livrării.

Citește aici despre măsurile luate de foodpanda, Glovo sau Takeaway.com.

Compania recomandă tuturor clienților să utilizeze plata cu cardul, mai ales în această perioadă și să respecte măsurile de prevenție recomandate de autorități.

În acest moment, 30% dintre plățile online efectuate prin intermediul platformei reprezintă plăți cu cardul, iar reprezentanții companiei se așteaptă la o creștere cu 50% procente în următoarele săptămâni.

Câteva dintre măsurile adoptate de EuCeMananc ca răspuns la situația actuală din România privind virusul COVID-19:

  • Restaurantele sunt îndrumate să ia măsuri de siguranță împotriva contaminării atât în procesul de preparare, cât și în cel de ambalare (împachetare sigilată)
  • Iau în calcul anularea plăților cash în următoarea perioadă
  • Igienizare și dezinfectare pentru curieri
  • Informare a curierilor pentru propria igienă.
  • În sediile EuCeMananc există geluri dezinfectante și măști de protecție.

“Siguranța clienților noștri se află pe primul loc și încercăm să limităm pe cât posibil orice interacțiune care ar putea favoriza răspândirea virusului. Oamenii au nevoie de mâncare în continuare, e o nevoie de bază, iar noi ne straduim să găsim soluțiile potrivite pentru ca mâncarea să ajungă la ei în condiții optime de igienă și siguranță”, a spus Mihai Brenda, COO EuCeMananc.

EuCeMananc oferă utilizatorilor din 19 orașe posibilitatea să comande online mâncare șapte zile pe săptămână, de la cele 700 de restaurante disponibile în aplicație și își propune să vină constant cu oferte noi pentru clienții săi și să ofere o diversitate cât mai mare a gamei de preparate

În septembrie 2019, EuCeMananc a cooptat eMAG în acționariatul companiei. Obiectivul parteneriatului este acela de a accelera dezvoltarea business-ului prin creșterea numărului de restaurante aflate pe platformă și astfel a varietății de mâncare care ajunge la clienții săi.

În urma investiției, eMAG a preluat 54% din acțiuni, dar o parte din antreprenorii fondatori conduc în continuare compania. EuCeMananc a fost fondată de un grup de antreprenori în urmă cu 7 ani. Serviciile oferite de EuCeMananc sunt disponibile atât prin aplicațiile Android și iOS cât și online pe www.EuCeMananc.ro.