LIVRESQ este o platformă de creare de conținut educațional digital interactiv. Ea poate fi folosită fără a avea cunoștințe de programare, iar pachetele rezultate sunt conforme cu standardele eLearning internaționale.

De la lansare, în mai puțin de un an, s-a consacrat ca fiind o unealtă eficientă atât pentru zona corporate, cât și pentru învățământul de masă. Are cea mai mare bibliotecă de resurse educaționale create de profesori din România și Republica Moldova, cu peste 2.400 de lecții digitale, din care 1.200 publice. Numărul acestora este în continuă creștere.

Principalele profile de utilizatori ai editorului LIVRESQ sunt:

  1. Companiile medii și mari ce caută să dezvolte cursuri eLearning
  2. Companiile de training ce doresc să mute cursurile clasice în online
  3. Profesorii ce doresc să dezvolte lecții interactive
  4. Editurile de carte ce caută să digitalizeze manualele școlare

De la începerea pandemiei, peste 6.000 de cadre didactice au beneficiat de training pentru folosirea LIVRESQ, compania organizând numeroase webinarii publice, gratuite, dar și cursuri online cu plată.

”Credem că Ascendia se află acum într-un moment foarte important. Educația digitală, eLearning-ul, atât pentru marile companii, cât şi pentru educaţia de masă, publică, a devenit de interes strategic la nivel global. Suntem încrezători că într-un timp scurt vom găsi unul sau mai mulți investitori conform profilelor dorite de către companie”, a declarat Florin Vasilică, Partener Strategii și Tranzacții, EY România.

Valoarea investiției dorite este de peste 1 milion de euro, Ascendia urmând a folosi fondurile pentru promovarea LIVRESQ pe piețele externe.

”Companiile de tip edTech se bucură de un interes mare din partea investitorilor, educația fiind unul dintre cele mai importante domenii pentru viitor. Ascendia dezvoltă software educațional de 13 ani, iar LIVRESQ este cea mai importantă unealtă creată de companie, fiind adoptată în cele circa 5 luni de la începerea pandemiei de profesori din peste 4.000 instituții educaționale din România și Republica Moldova, piețele pe care le-am adresat pentru început. Având un răspuns atât de bun, am decis să căutăm activ unul sau mai mulți investitori pentru a promova LIVRESQ la nivel zonal, apoi internațional. EY România este în măsură să ne ajute să identificăm rapid cele mai potrivite variante pentru finanțarea acestui demers. Fondurile pe care le vom atrage vor fi direcționate în mare parte către diviziile de Vânzări și de Marketing, pe care dorim să le dezvoltăm, partea tehnică a produsului fiind suficient de matură pentru a aborda piața internațională” a declarat Cosmin Mălureanu, CEO Ascendia.