Lansată în urmă cu 6 luni, aplicația Fishpointer este utilizată de10% dintre pasionații de pescuit din România, iar comunitatea creată este în continuă creștere. Fishpointer este o imensă hartă interactivă care te ajută să-ți îmbunătățești rezultatele la pescuit, oferind informații despre locurile cele mai bune, momentul potrivit pentru pescuit, tehnici și momeli. Fishpointer a fost lansată în România pentru testarea modelului de business, iar următorul pas este extinderea în noi geografii. Primele vizate sunt țările vorbitoare de limbă engleză: Statele Unite, Mare Britanie, Australia, Canada și Noua Zeelandă.
Fishpointer a fost unul dintre startup-urile selectate în acceleratorul MVP Academy 2016 organizat de Tech Hub București
Piața internațională de pescuit recreativ căreia i se adresează Fishpointer este estimată la 75 miliarde de euro anual. Deși România generează doar 80 milioane de euro din această sumă, reprezintă un mediu propice pentru testarea și validarea business-ului.
Peste 60% dintre cheltuielile pescarilor se fac în țările vorbitoare de limbă engleză, iar acesta este și principalul motiv pentru alegerea teritoriilor menționate ca ținte de creștere. Fishpointer se poziționează ca o soluție gratuită, perfect scalabilă în orice geografie, urmând să se dezvolte prin parteneriate B2B (Business to Business) cu furnizorii de produse și servicii din industria de pescuit recreativ-sportiv.
Investiția Fishpointer va fi destinată dezvoltării produsului și pregătirea acestuia pentru extinderea internațională. Informații suplimentare pentru investitori se pot obține la adresa [email protected].