Soluțiile de Disaster Recovery lansate de GTS Telecom, unul dintre principalii furnizori de servicii IT&C din România, permit companiilor restaurarea sistemelor, infrastructurilor și a datelor critice, precum și reluarea activității în urma unor dezastre naturale, breșe de securitate sau erori umane.

Acestea răspund oricărui scenariu de replicare solicitat de client sau de reglementările industriei în care clientul activează, putând acomoda replicări ale serverelor fizice sau virtuale către Cloud, ale unui Cloud privat către Cloud-ul public, independent de tehnologia de virtualizare utilizată de client.

Investiția totală de 1,5 milioane de euro, planificată a fi realizată complet până la finalul lui 2019, este alocată pentru dezvoltarea celor două centre de date și platforme Cloud existente ale GTS, a rețelei extinse de Ethernet și MPLS, susținând astfel inclusiv lansarea soluțiilor complete de Disaster Recovery.

„Dezvoltarea soluțiilor de Disaster Recovery vine pe fondul unei preocupări în creștere din partea clienților pentru asigurarea securității cibernetice, dar și a continuității operațiunilor în cazul unor incidente majore sau vulnerabilităti ale sistemelor informatice critice ale acestora”, a declarat Răzvan Stoica, Director General al GTS Telecom.

Utilizând infrastructura de telecomunicații, centre de date și platforme Cloud deținută și operată de GTS, soluțiile de Disaster Recovery facilitează companiilor implementarea planurilor de continuitate a afacerii, monitorizarea și recuperarea datelor în orice situație.

Prin Disaster Recovery, GTS Telecom își întărește gama de servicii de securitate, care include Firewall as Service (Fwaas) – lansat în martie 2019, Backup as a Service, GTS Anti DDoS, Managed Network Security , produse anti malware și soluții integrate de securitate (supraveghere video, control acces, detecție și alarmare la efracție și incendiu).