HoReCa este unul dintre cele mai afectate sectoare de criza pandemică – înregistrează deja pierderi semnificative și anticipează o continuare a pierderilor, pe fundalul restricțiilor curente și al diminuării temporare a obiceiului de a ieși la restaurant pentru o experiență culinară completă.
Pentru a sprijini gastronomia, ialoc & Gault&Millau lansează o campanie prin care încurajează achiziția de vouchere cadou pentru parteneri de afaceri sau pentru angajați cu ocazia Sărbătorilor de iarnă, drept cheltuieli deductibile.
Conform legislației în vigoare (art. 76 alin. (4) lit. a) din Codul fiscal), orice companie poate oferi cadouri în valoare de 150 lei, neimpozabili.
“Cu o situație incertă asupra disponibilității de a primi gurmanzi și nu numai în restaurantele lor, antreprenorii din acest domeniu se confruntă cu încă o perioadă extrem de dificilă pentru ei. Încercăm să îi ajutăm susținându-le afacerile și creativitatea din bucătărie, cu atât mai mult cu cât știm prin ce trec. Chiar dacă serviciile de food delivery cresc simțitor, oamenii au nevoie încă de socializarea de la masă, dar și de experiența servirii mâncărurilor atent preparate pe farfurie, beneficiind de recomandările ospătarilor sau somelierului și de un food plating care să delecteze toate simțurile", a explicat Cosmin Măgureanu, CEO ialoc.ro, inițiativa cardurilor #maideparte.
Cardurile create pentru a oferi experiențe gastronomice inedite pot fi folosite ca un instrument de plată în restaurantele selectate din comunitatea ghidului gastronomic Gault&Millau, care au dezvoltate meniurile #maideparte, special create pentru această colaborare dintre ialoc & Gault&Millau.
Proiectul pilot a debutat deja in restaurantele MAIZE farm to table, Anika, Noeme - former GUXT, Paninaro, La Cuptor Sibiu, Rocca by the Jar și Nomad Skybar, meniurile #maideparte fiind transpuse în feluri de mâncare de sezon.
“Urmărim atent starea locală a gastronomiei și acționăm prompt pentru a o sprijini să rămână în atenția publicului larg, prin parteneriate care facilitează accesul la experiențe gastronomice. Parteneriatul cu ialoc este unul dintre ele și ne ajută să rămânem dedicați misiunii noastre: aducem aproape pe creatorii de gust cu cei care caută experiențe deosebite în jurul gustului. Sărbătorile de iarnă sunt o ocazie ideală pentru a oferi cadou o experiență gastronomică specială”, a adăugat Raluca Hrițcu, Country Manager Gault&Millau.
”Cardul #maideparte este acceptat ca instrument de plată în restaurant sau la comenzi cu ridicare de la restaurant, iar lista de restaurante selectate de ghidul nostru care acceptă cardul este în continuă creștere.”, continuă Ștefan Mortici, Country Manager Gault&Millau România
Un card poate fi folosit în oricare din restaurantele înscrise, are valoare flexibilă, începând cu 50 de lei, și poate crește până la 600 de lei, cu praguri intermediare de 50 de lei. Cardul poate fi utilizat pentru meniurile #maideparte, cât și orice fel de mâncare din meniu, și este valabil timp de un an de la data emiterii acestuia. Poate fi achiziționat aici: https://cadou.ialoc.ro/c/maideparte
Restaurantele din comunitatea Gault&Millau lucrează cu precădere cu producători locali și folosesc ingrediente de sezon, astfel că un întreg ecosistem este susținut prin simplul gest de a oferi cadou o experiență gastronomică.