Din 25 martie și până astăzi, Impact Hub Bucharest a organizat 40 de evenimente ce au reunit în total câteva mii de participanți online și zeci de mii de vizualizări ale înregistrărilor. Pe baza datelor și a feedback-ului cules în faza de prototip, Impact Hub (re)Connect evoluează acum către o platformă ușor de folosit ce aduce la un loc atât evenimente online cât și conținut curatoriat și relevant, de la înregistrările tuturor evenimentelor la sumarizarea principalelor teme, precum și oportunități pentru tine și afacerea ta.

Accesul în varianta beta este gratuit și se face prin completarea formularului de pe pagina impacthub.ro/reconnect

”(re)Connect este despre fiecare dintre noi, indiferent de pălăria pe care o purtăm, de profesionist, antreprenor sau om preocupat de viitorul lui. (re)Connect a plecat din dorința noastră de a rămâne aproape unii de alții chiar și atunci când distanțarea fizică a devenit o necesitate, iar locurile uzuale de întâlnire s-au mutat la fiecare acasă. Suntem parte dintr-o generație constant conectată la tot, iar izolarea nu ne este caracteristică, astfel încât am construit (re)Connect ca un mijloc de a ne menține vie dorința de conectare, de învățare și de dezvoltare personală. (re)Connect este continuarea firească a activităților Impact Hub Bucharest. Am avut alături de noi în prima lună de proiect atât lideri de business, din zona antreprenorială, cât și din societatea civilă povestind nu doar despre cum ne adaptăm în noua realitate economică dar și despre cum ne adaptăm ca indivizi la o nouă realitate socială.” a declarat Vlad Craioveanu, Managing Partner Impact Hub Bucharest

”Chiar dacă de la jumătatea lunii martie nu ne mai putem întâlni fizic în spațiile noastre de coworking ori la evenimente, programele pentru antreprenori și startup-uri și-au urmat cursul în online:

  • Startarium, platforma digitală pentru antreprenori lansată împreună cu ING Bank încă din 2016, și-a asumat misiunea de educație antreprenorială la nivel național și a intensificat numărul de materiale, evenimente și instrumente de suport pentru ca antreprenorii la început de drum să își dezvolte în această perioadă atât cunoștințele de business, cât și reziliența. Sute de antreprenori participă săptămânal la sesiunile LIVE, pe lângă cei 40.000 de utilizatori ai celei mai complexe platforme pentru antreprenori la început de drum.
  • Alături de Samsung România, din peste 90 de soluții înscrise în cea de-a treia ediție a competiției Changeneers, am ales 15 startup-uri finaliste care propun soluții la probleme comunitare, de sănătate, educație, mediu înconjurător și energie, șanse egale de muncă, accesibilitate și financiar. Alături de ei, mentori și jurați am organizat un bootcamp online de 2 zile în care startup-urile au început pregătirea pentru marea finală.
  • Startup-urile participante în pre-acceleratorul Food & Agri Tech Challenge organizat în parteneriat cu EFSE au trecut prin prima întâlnire cu review board-ul și își continuă evoluția pentru a dezvolta soluții tehnologice și inovatoare în domenii critice în această perioadă precum agricultura și industria alimentară.
  • Lucrăm îndeaproape cu antreprenorii din programele POCU - RoWin și Learn2Do4Entrepreneurship - pentru a identifica împreună soluții la provocările pe care aceștia le întâmpină acum. Pentru ambele programe am alocat resurse suplimentare pentru a organiza webinarii cu specialiști în marketing digital și vânzări, dar și cu privire la adaptarea afacerilor în lucrul la distanță și orientarea către soluții.
  • În zona de sănătate, educație și wellbeing, am finalizat cu succes prima ediție a acceleratorului Innovators for Children. Termenul de înscriere pentru cea de-a doua rundă este 8 mai, și alături de Fundația Botnar sprijinim din nou cu un fond de premiere de 100.000 de euro cele mai bune startup-uri ce propun soluții tehnologice inovatoare pentru wellbeing-ul copiilor.
  • În cadrul programului Climathon am continuat procesul de mentorat online pentru cele două echipe câștigătoare la Climathon Hackathon - Agora și Acoperișul verde. Alături de WWF România și Urban Monkey urmează să lansăm cele două soluții propuse de echipele câștigătoare.

Am văzut în această perioadă o serie de soluții dezvoltate de startup-uri care au fost adoptate rapid în colaborări cu mediul corporate și vom dezvolta în continuare noi programe ce susțin mediul antreprenorial și de inovare din România” a adăugat Oana Craioveanu, Managing Partner Impact Hub Bucharest