RTB House prezintă primele inovații dezvoltate de Al Marketing Lab, noua divizie de cercetare lansată de companie în luna mai, cu o investiție inițială anuală de 5 milioane dolari.

Noile oferte vor fi testate de branduri selectate din baza de clienți RTB House începând cu primul trimestru din 2019. Compania intenționează să lanseze trei componente inovatoare pentru clienții săi anul viitor. RTB House servește mai mult de 1.500 de clienți în aproape 70 de țări, inclusiv Adidas, Hotels.com, New Balance, Trivago, Sephora și Walmart.com.

Ofertele dezvoltate de AI Marketing Lab vor fi integrate cu tehnologia de retargetare care este alimentată în întregime de algoritmi de deep learning, îmbunătățind și mai mult calitatea serviciilor. Deep learning este o formă avansată de AI care imită funcționarea creierului uman în prelucrarea extrem de rapidă a datelor, pentru a crea modele pe care oamenii le folosesc în luarea deciziilor.

Cele trei inovații ale AI Marketing Lab

Noile Social Banners RTB House vor îmbunătăți experiența utilizatorilor și mecanismul de recomandare, oferind cumpărătorilor online mai mult control asupra ofertelor personalizate care sunt create special pentru aceștia. Utilizând caracteristici de gamificare, ele permit consumatorilor să voteze ce produse preferă sau cele care nu le plac. Pe viitor, în baza feedback-ului consumatorilor, vor fi prezentate mai multe produse similare cu cele pe care le preferă. Acest tip de funcționalitate interactivă s-a dovedit a fi populară în întregul spectru social media, jocuri online și servicii web, cum ar fi Pandora. Intrările colective ale utilizatorilor de pe bannerele sociale vor fi luate în considerare în general de către motorul AI pentru a rafina experiența generală a utilizatorilor și mecanismul de recomandare care va spori personalizarea și performanța.

Cu ajutorul RTB House Snippets, clienții vor putea utiliza datele RTB House pentru a face bannerele mai eficiente și se vor asigura că sunt în conformitate cu manualul de brand al unui client. Bannerele pot fi, totodată, folosite pentru formate dinamice, care s-au dovedit a fi problematice pentru industria de advertising în trecut. Clienții pot pur și simplu să descarce codurile pentru anumite formate, să introducă meta tag-urile necesare și să folosească reclamele în orice campanie de publicitate pe diferite canale online. Frecvent solicitat de clienți, noul Snippets îi va ajuta să genereze un trafic mai mare și într-un mod mai eficient, să deruleze campanii de branding consistente și să câștige mai multe informații despre publicul țintă.

Full-page Recommendations va oferi o suită de produse selectate special pentru cumpărători individuali, pe baza comportamentelor lor anterioare și a preferințelor online. Utilizatorii vor avea ocazia să vadă mai multe produse recomandate pe o pagină dedicată, înainte de a fi redirecționați către o pagină de produs. Spre deosebire de alte platforme care le oferă vizitatorilor pagini cu produse mult mai generale, aceste pagini cu recomandări sunt mult mai probabil să aibă parte de interacțiunea utilizatorului , deoarece experiența este asemănătoare cu a avea un asistent personal, acesta selectând și oferind clienților opțiuni de produse adaptate preferințelor lor. Există, de asemenea, oportunități de a oferi promoții în timp real, mult mai dinamice, precum și alte oferte speciale cumpărătorilor din cadrul acestor pagini personalizate, pentru a-i atrage să dea click pe produse pentru mai multe informații.

„Am acordat prioritate dezvoltării și lansării acestor prime trei inovații dezvoltate de AI Marketing Lab bazat pe feedback-ul clienților cu privire la ceea ce au nevoie cel mai mult. În primul rând, brandurile cu care lucrăm vor să prezinte conținut personalizat și interesant pentru consumatori. De asemenea, încearcă să furnizeze creații eficiente și dinamice, de înaltă calitate, care să-i determine pe cumpărători să dea click pentru a obține mai multe informații, creații pe care să le utilizeze pe mai multe canale de marketing ", declară Cătălin Emilian, Country Manager al RTB House România și Bulgaria. „Sunt sigur că proiectele dezvoltate de divizia AI Marketing Lab nu numai că vor spori eficiența tehnologiei noastre de retargetare, ci vor fi în prim-planul inovării în industria de advertising".

Cu RTB House, brandurile mari pot furniza anunțuri personalizate bazate pe comportamentul utilizatorilor pe site, pe produsele vizualizate și adăugate in coș, precum și alte observații. Totul se întâmplă pe toate dispozitivele utilizate de client și la momentul potrivit, pentru a îmbunătăți conversiile și a spori vânzările.

Platforma sa de retargetare susținută de tehnologiile deep learning AI gestionează în prezent două milioane de cereri de licitare pe secundă, 10 miliarde de afișări de bannere pe lună și aproximativ cinci milioane de click-uri zilnice.