Rețeaua franceză de hipermarketuri și-a propus să recâștige sau să convertească din clienții pe care îi au competitori precum Amazon sau alte rețele locale, așa că pune la bătaie un serviciu de livrare rapidă. De aceea au semnat acest parteneriat cu Glovo, startup-ul care îți aduce acasă, sau la birou, cam orice îți dorești.

Parteneriatul dintre cele două companii va aduce serviciul de livrare rapidă al Glovo în patru țări: Franța, Spania, Italia și Argentina, acesta urmând să fie disponibil cel mai târziu în luna octombrie a acestui an, anunță Reuters.

Glovo a fost fondat în 2015, în Spania. Fondatorii startup-ului anunțau în luna aprilie faptul că au primit încă o finanțare în valoare de 150 de milioane de euro.

Startup-ul de origine spaniolă, lansat în România în mai 2018, și-a extins business-ul în 7 orașe: București, Cluj Napoca, Timișoara, Iași, Brașov, Craiova și Constanța, reușind să livreze, până în prezent peste 2,2 milioane de produse în toată țara.

În țara noastră parteneriatul dintre Glovo și Carrefour nu este intrat în vigoare, deocamdată, însă sunt noutăți și în ceea ce ne privește. Oficialii locali ai startup-ului au anunțat faptul că Glovo își extinde programul pe timp de weekend. Astfel, începând cu acest sfârșit de săptămână, Glovo va livra non-stop în nopțile de vineri și sâmbătă.

“Am luat decizia de a extinde serviciul de livrare pe întreaga perioadă a weekend-ului pentru a veni în întâmpinarea clienților și partnerilor noștri care ne-au soliciat acest lucru. Odată cu creșterea numărului platformelor de on demand video streaming precum și a frecvenței cu care lansează conținut nou, se schimbă și lifestyle-ul nostru, al celor care alegem să petrecem serile de weekend acasă "binge watching" conținut digital. Dorim să impulsionăm și business-urile care activează pe timp de noapte, ajutându-le să ajungă la publicul lor pe toată perioada orelor lor de funcționare", a declarat Victor Răcariu, General Manager Glovo România.

În timpul weekend-ului, începând cu ora 21, numărul comenzilor în cadrul unor categorii precum cea a produselor cu servire rapidă (shaorma, burger), a celor care pot fi împărțite cu prietenii (pizza, deserturi) și a produselor din categoria supermarket (bere, snacksuri, etc) crește, acesta fiind unul dintre motivele pentru care Glovo a decis extinderea programului de livrări.

Utilizatorii vor putea astfel să comande de acum la orice oră de la partenerii Glovo care au program non-stop - restaurante, farmacii, supermarket-uri și benzinării.

Costul livrărilor de noapte, care încep la ora 23 și se termină a doua zi, la ora 9 dimineața, este cuprins între 9.99 și 19.99 lei.