”Facem eforturi continue pentru a veni în sprijinul cât mai multor business-uri care își propun să crească pe platforme online și pentru a completa gama tradițională produse. Prin urmare, am deschis platforma de e-commerce și pentru afacerile care nu desfășoară activitate în spațiile noastre, chiar dacă asta înseamnă, pentru noi, investiții suplimentare în facilități și în procesul logistic”, a declarat Alexandru Rusu, CEO Doraly.

Până în acest moment și-au listat deja produsele pe doraly.ro brand-ul de biciclete Pegas, Inter-Line Company – distribuitor de electronice și jucării, DANTE Cosmetics, Gimex Solutions cu produse IT&C și comerciantul de produse de curățenie și igienă Sanito.

”Listarea bicicletelor Pegas pe marketplace-ul doraly.ro a fost o mișcare firească, în contextul în care avem un plan de dezvoltare care implică extinderea brand-ului pe mai multe canale de distribuție relevante. Facem eforturi continue pentru a veni cât mai aproape de clienții noștri și pentru a facilita procesul de achiziție, iar noua platformă a Doraly răspunde nevoilor noastre”, spune Andrei Botescu, administratorul companiei.

Află aici mai multe informații despre franciza Pegas - cum poți să ai un asemenea magazin și cât costă?

În plus, platforma dezvoltă și serviciul de e-fulfillment, prin care comercianții își pot depozita marfa în spațiile Doraly, pentru a minimiza costurile de transport. Astfel, clientul final plătește un singur preț de livrare, chiar daca comandă de la mai mulți comercianți.

”Producătorii, importatorii, comercianții pot aduce marfa la noi, pot vinde în magazine în parcul comercial sau pot vinde online, fără să-i preocupe probleme legate de alte spații, hale de depozitare, lanț logistic, customer care sau promovare. Trebuie doar să adere la conceptul scăderii prețurilor în funcție de cantitatea livrată, să poată vinde și en-gros și la bucată și să aibă capacitatea să-și actualizeze stocurile în consecință, ”afirmă Alexandru Rusu.

Platforma doraly.ro a fost structurată pe un model de business atipic pentru piața de e-commerce: concepută în jurul prețurilor variabile în funcție de cantitatea cumpărată, își propune să păstreze accentul pe vânzarea en-gros în online și să devină, astfel, un jucător important în piața de e-wholesale. Pe acest model, cumpărătorii beneficiază de reduceri de peste 50% din prețul produsului la bucată și fac economii importante la comenzi în cantități mai mari.

Lansată la finalul lunii aprilie a acestui an, platforma doraly.ro expune deja 135 de comercianți, care vând, pe rafturile virtuale, peste 40.000 de produse electrice și de iluminat, articole pentru casă și grădină, bricolaj, scule, unelte și decorațiuni. Gama de articole se extinde însă în fiecare zi, iar platforma va cuprinde, până la sfârșitul anului, peste 100.000 de produse.