Clienții FAN Courier pot accesa serviciile de curierat direct de pe smartphone, prin intermediul noii aplicații FAN Courier disponibilă în AppStore și Google Play.
FAN Courier a lansat de curând noua versiune a aplicației care permite plasarea unei comenzi, estimarea costului de transport, dar și posibilitatea de generare a AWB-ului direct din aplicație, urmând ca, la sosire, curierul să printeze documentul de transport cu ajutorul imprimantei mobile, prin scanarea QR- codului generat de către client din aplicația mobilă.
„Noua aplicație vine în completarea canalelor obișnuite de comandă utilizate deja de către clienții noștri, din ce în ce mai mobili și mai conectați cu tehnologia. Cu ajutorul noii aplicații, clientul aflat în mișcare are posibilitatea să-și genereze AWB-ul direct de pe smartphone, aplicația fiind extrem de utilă celor care nu au acces la un computer personal sau sunt extrem de mobili”, a declarat Francesca Comnea-Mihai, Project Manager al acestui proiect în cadrul FAN Courier.
Aplicația permite clienților nu numai să plaseze o comandă, ci și să-și facă singuri estimarea de cost și să afle statusul unei expediții folosind funcția AWB Tracking. Prin intermediul aplicației, clienții au acces la harta interactivă a tuturor locațiilor FAN Courier, precum și posibilitatea de accesare ghidată cu ajutorul Google Maps pentru afișarea rutei optime până la destinația selectată.
Noua variantă a aplicației oferă clienților acces la majoritatea serviciilor oferite de FAN Courier, cu excepția serviciilor de expediere internațională, opțiunea de livrare Collect Point sau opțiunea de livrare eBOX. Timpii de ridicare pentru comenzile efectuate prin intermediul aplicației sunt similari celor valabili pentru orice altă comandă primită de FAN Courier.
O dată descărcată aplicația, clienții FAN Courier care au cont în platforma www.selfAWB.ro vor putea accesa aplicația utilizând aceleași date de logare. Persoanele care nu dețin cont pe platformă au posibilitatea fie să o utilizeze fără autentificare, dar având acces limitat la funcționalitățile acesteia, fie să-și creeze un cont nou, prin intermediul aplicației, contul astfel creat fiind de tipul ”self AWB ocazional”. Aplicația permite clienților să păstreze o evidență clară a trimiterilor din ultimele 30 de zile și să verifice oricând statusul expediției.