În urma parteneriatului dintre sud-coreeni și compania britanică de telecomunicații, producătorii vor putea beneficia de expertiza tehnică pe care o aduce Vodafone pentru a oferi noi soluții și servicii pentru clienții din Europa, folosindu-se inclusiv de rețeaua IoT a firmei, scrie europe.businesschief.com.
Un reprezentant al Hyundai spune că această alianță le va permite să ofere conectivitate maximă mai multor șoferi, urmând ca sistemul să fie lansat în Europa anul viitor și va fi disponibil pe noile modele Hyundai și Kia.
„Suntem mândri să colaborăm cu Hyundai și Kia Motors pentru a îmbunătăți experiența la condus pentru clienții lor din Europa”, a declarat Stefano Gastaut, directorul IoT al Vodafone, adăugând că au „o vastă experiență în furnizarea de soluții pentru vehicule conectate, ajutând producătorii de automobile să inoveze în permanență tehnologia din mașină și experiența clienților”.
Acest parteneriat este ultimul exemplu în care producători de mașini își unesc forțele cu o companie din altă industrie pentru a face rost de rețele și software necesare pentru pune în circulație mașini mai bune, cu soluții inovatoare. La începutul anului, Mercedes și Bosch anunțau că vor testa taxiuri complet autonome, iar în primăvară au apărut informații conform cărora Apple și Volkswagen ar putea lucra împreună pentru a construi propriul model de mașină autonomă, în timp ce Google și-a integrat sistemul de operare Android în mașinile Renault, Nissan și Mitsubishi. Ultima alianță a fost încheiată între Audi și Huawei, pentru a intra cu mașinile autonome în China.