UPDATE: eMAG a remis o declarație oficială față de ieșirea Altex din eMAG Marketplace:

"În aprilie am început un proces de ajustare a comisioanelor, iar cu Altex nu am ajuns la un acord. Le mulțumim pentru parteneriat, apreciem contribuția și îi așteptăm oricând înapoi în eMAG Marketplace,” a declarat Florin Filote, director eMAG Marketplace.

---

Potrivit unui comunicat trimis de Altex, creșterea comisioanelor ”ar conduce la imposibilitatea Altex de a-și ține promisiunea către clienți, respectiv, aceea de a oferi cel mai mic preț din România la toate produsele”.

“Am luat decizia de a părăsi platforma marketplace eMag deoarece în acest moment, creșterea comisioanelor ne fac imposibilă respectarea promisiunii de cel mai mic preț din România, o promisiune pentru ținerea căreia toți angajații ALTEX depun constant eforturi pentru optimizarea costurilor prin excelență în operațiuni și prin investiții inteligente în proiecte care cresc eficiența. Toate acestea fac ca ALTEX să fie o afacere profitabilă și sustenabilă și ne dau instrumentele care ne ajută să ne adaptăm modificărilor pieței prin propriile puteri, fără sprijin din partea statului, în timp ce arătăm soliditate în afaceri, consecvență și sustenabilitate în creștere și profit și respect față de promisiunile făcute clienților noști”, a precizat Florin David, Director E-commerce Altex Romania.

Începand cu 19 august, clienții vor putea achiziționa în continuare produsele dorite venind în oricare dintre cele 120 de magazine Altex și Media Galaxy și online pe platformele proprii altex.ro și mediagalaxy.ro.

Altex România sprijină economia locală prin investiții și parteneriate care susțin comunitățile locale. Numai de la începutul acestui an, Altex România a investit peste 10 milioane de euro pentru modernizarea, reamenajarea sau deschiderea de noi magazine, susținând astfel economia locală, creând noi locuri de muncă și venind în întâmpinarea nevoilor clienților.

Totodată, dezvoltarea noului centru logistic lângă București, în comuna Dragomirești Vale, asigură începând in acest an, în urma unei investiții de peste 37 de milioane de euro, internalizarea și eficientizarea serviciilor logistice, susținând astfel promisiunea celui mai mic preț din România și contribuind astfel la îmbunătățirea calității vieții clienților.