Evoluția serviciului de internet banking oferit de OTP Bank și noile instrumente digitale au scopul de a furniza clienților o experiență de utilizare cât mai facilă și mai sigură, având în vedere că gradul de utilizare a serviciilor online de banking și numărul de tranzacții realizate pe această cale crește de la lună la lună.
Această tendință este confirmată de faptul că la finalul lunii iulie volumul trazacțiilor digitale realizate de clienții persoane fizice ai băncii a ajuns la 92% din totalul tranzacțiilor, în timp ce în cazul clienților companii procentul a urcat la 97%.
„Nevoia de digitalizare și de instrumente de banking digitale este mai mare acum ca oricând, iar nou lansatele versiuni au exact acest rol, de a furniza servicii instante și diversificate pentru cei peste 120.000 de utilizatori OTPdirekt și SmartBank. Este un proiect integrat, care face parte din strategia Apollo anunțată de OTP Bank, și care în noul context adus de pandemie a căpătat prioritate pentru a deservi nevoile de banking în timp ce cu toții aplicăm distanțarea fizică”, a declarat Roxana Hidan, Deputy CEO Divizia Retail, în cadrul OTP Bank România.
Noua versiune a serviciului de internet banking OTPdirekt are acum un design optimizat, iar opțiunile din aplicație au fost simplificate, astfel încât să fie redus numărul de pași pentru realizarea tranzacțiilor. Odată cu introducerea de meniuri intuitive, apar și noi funcționalități, precum:
- Economisire automată în diferite produse ale băncii, precum conturi de economii, fonduri de investiții sau depozite;
- Posibilitatea de a subscrie în noi fonduri de investiții;
- Opțiunea de a transmite extrasele pe e-mail la adrese introduse direct din aplicație;
- O nouă modalitate, mai facilă, de resetare a parolei direct prin site-ul băncii care nu mai implică apelarea la serviciul de call center.
În același timp, aplicația SmartBank, disponibilă atât pentru utilizatorii Android, cât și iOS, are un nou design intuitiv, oferă acum un nou modul de autorizare a tranzacţiilor și este orientată mai mult către client prin secţiunea dedicată de chat, care ajută clienţii să intre în contact cu banca mai rapid şi mai uşor.
Totodată, prin SmartBank pot fi realizate plăți valutare și către trezorerie, utilizatorii au acum opțiunea de confirmare a plăților online efectuate prin card direct din aplicație folosind meniul OTPcard biometrics, pot împărtăși IBAN-ul cu alte persoane și descărca dovada plății direct din aplicație. De asemenea, utilizatorii SmartBank își pot adăuga de acum cardurile în wallet-ul Apple.
Aplicaţia SmartBank poate fi descărcată din Google Play sau App Store. În aceasta, accesul se poate face rapid și facil prin codul de siguranță prestabilit, amprentă sau FaceID.
În urma lansării noilor versiuni de instrumente digitale de banking, OTP Bank a demarat o campanie de informare detaliată pentru clienții băncii, atât cu privire la actualizarea noilor versiuni, cât și la noutățile pe care aceste instrumente le aduc. Migrarea clienților către noile versiuni de aplicație se efectuează gradual, în etape succesive, iar pentru o perioadă limitată de timp, cele două aplicații (cea nouă și versiunea curentă) vor funcționa în paralel.