Anunțul a fost făcut într-un articol pe Medium de către TPS Engage, startup-ul românesc care oferă posibilitatea de a livra reclame pe ecranele digitale din oraș, direct din desktop.

Potrivit comunicatului, ecranul LED urmează să fie instalat la mijlocul lunii iunie, pe clădirea de birouri The Light București. Acesta va avea o suprafață totală de 65 de metri patrați, fiind amplasat la etajul al nouălea ale celor două fațade ale clădirii, fiind ușor de remarcat de pe bulevardul Iuliu Maniu.

Cei de la TPS Engage au încheiat un parteneriat cu River Development și urmează să ofere analize pentru clienții din advertising și să permită programarea contextuală prin intermediul platformei TPS. Acesta lucru va fi posibil datorită camerelor video instalate care vor folosi inteligența artificială pentru a oferi date mai specifice în timp real despre audiență.

Ecranul va fi transparent în proporție de 87%, ceea ce va face să nu se piardă aproape deloc lumina pentru birouri și va oferi o vizibilitate extrem de bună chiar și atunci când ecranul este în lumina directă a soarelui.

La momentul actual, se poate rezerva spațiu în avans, pe principiul primul venit, primul servit. În sensul că, în prima perioadă, între intervale de la 3 la 6 luni, ecranul va fi disponibil pentru fiecare întâi client care vine dintr-o anumită industrie.