Un flux de lucru fără întreruperi

Pentru un flux de lucru eficient, este esențială colaborarea ușoară între două sau mai multe părți. Orice companie își dorește un flux de lucru fără întreruperi, în special în ceea ce privește provocările legate de limitările geografice. În acest context , semnătura electronică pare a fi o soluție rezonabilă care elimină problema semnării documentelor și a autentificării.

Scapă de hârtii și economisește timp

În mediu, e ste nevoie de aproximativ 3 până la 6 zile pentru a colecta manual semnăturile necesare. F olosind semnătura electronică, poți face acest lucru în doar câteva minute . Fiecare document este livrat destinatarului în condiții securizate, în format digital, fără a fi nevoie să-ți faci griji că l-ar fi putut deschide o persoană neautorizată.

Fiecare document este securizat cu un marcaj temporal, ceea ce îți permite să verifici cu ușurință cine a deschis și a semnat fișierul. Aceeași procedură se aplică și la retur: destinatarul semnează documentul și îl trimite înapoi în format digital, iar procesul se finalizează în câteva minute. Așadar, semnătura electronică, cu siguranță îți va salva timp și resurse.

Costuri administrative reduse

Cu semnătura electronică, poți fi sigur că scăpa de documentele pe hârtie din compania ta . Acest lucru înseamnă că poți economisi nu numai timp prețios, ci și bani. Costurile administrative se pot reduce cu 80 %, deoarece nu mai este nevoie de atât de multă hârtie și cerneală ca până acum. Dacă ai o firmă mare și gestionezi un volum mare de documentație, costurile generale pot reprezenta o problemă semnificativă. Ia în calcul opțiunea semnăturii electronice și începe să economisești.

Creșterea nivelului de eficiență

Probabil că deja știi cât de mult timp poate consuma semnarea documentelor. Dacă în proces sunt implicați mai mulți angajați, finalizarea fiecărei tranzacții durează . Poți îmbunătăți nivelul de a companiei tale implementând semnătura electronică. Documentele nu mai trebuie printate, scanate sau copiate și – cel mai important – arhivate în mod corespunzător. Procesul de semnare electronică este rapid, ceea ce sporește eficiența angajaților tăi .

În plus, nu mai trebuie să stochezi fizic fișierele. Fiecare document este stocat în siguranță pe o platformă securizată, care este accesibilă rapid de pe orice dispozitiv mobil și din orice locație.

O soluție ecologică

Mai sunt încă atât de multe de făcut în ceea ce privește mediul înconjurător. Din fericire, ca proprietar de companie , poți contribui în mod semnificativ la acest lucru folosind mai puțină hârtie și reducând la minimum emisiile de carbon. Semnătura electronică reprezintă o soluție ecologică pentru companiile care apreciază importanța unui mediu înconjurător sănătos.

Îți dorești un flux de lucru fără întreruperi atât pe intern, cât și pe extern (cu partenerii de afaceri, de exemplu) ? Semnătura electronică este soluția care aduce multiple beneficii companiei tale , oferindu-ți posibilitatea de a fi mai productiv și, respectiv, mai competitiv.