Actualizare eMAG Black Friday după 7 ore:

În primele 7 ore de Black Friday au fost plasate comenzi pentru 1.450.000 de produse din oferta eMAG, cu 34% mai mult decât în 2020 în același interval. În prezent mai sunt 3 milioane de produse în stoc, iar promoțiile vor fi disponibile până noaptea târziu.

“Am remarcat trei tendințe pe parcursul zilei pe care le anticipam în schimbarea comportamentului de consum: în primul rând, clienții s-au obișnuit că online pot comanda orice și pun în coș produse din mai multe categorii de produse, iar în al doilea rând, folosesc cardul pentru a plăti ce au comandat. Plata cu cardul a atins nivelul record de 60% și arată, pe de o parte, încrederea în comerțul online și, în al doilea rând, simplitatea de a comanda. A treia tendință este comanda prin intermediul aplicației ca principală metodă de achiziție. Peste 80% dintre comenzi au venit de pe dispozitive mobile. Credem că aceste tendințe se vor accentua în anii următori și comenzile online vor intra în obiceiurile zilnice de cumpărare ale clienților,” a declarat Tudor Manea, CEO eMAG.

Curiozități de Black Friday

  • Cea mai mare comandă a fost pentru un ceas Raymond Weil, automatic, 46.4 x 35 mm, Don Giovanni Cosi Grande in valoare de 38.185.91 lei, cel mai mic preț din an
  • Pachetul Jameson Hot Tub Ciubăr cu 12 sticle de whiskey și un ciubăr de 8 persoane s-a vândut în primele 15 minute, la prețul de 4.999,99 lei
  • Prima casă vândută online de Black Friday
  • În primele 7 ore s-au vândut 60.000 litri de carburant și mai sunt mii de litri disponibili.

Număr produse vândute după șapte ore de la startul Black Friday

Din totalul de 1,45 milioane vândute, categoriile cu cele mai mari vânzări sunt:

  • Beauty și îngrijire personală – 123.000
  • Produse pentru casă și îngrijirea casei – 156.000
  • Băuturi și cafea – 48.000
  • Electrocasnice mici – 73.000
  • Fashion – 41.000
  • Jucării – 54.000
  • Smartphone-uri și smartwatch-uri – 53.000
  • Televizoare și siteme audio – 49.000
  • Poduse de protecție și echipamente medicale – 37.000
  • Frigidere și mașini de spălat – 27.000

Vânzări de produse speciale de Black Friday 2021

  • Automobile – 9 comenzi
  • Aur și monede – 2.4kg
  • Ceasuri și bijuterii – 75 comenzi
  • Servicii medicale – 658 de comenzi
  • Servicii telefonice – 632 de comenzi
  • Imobiliare – 23 cereri
  • Pachete turistice – 935 nopți de cazare

Actualizare payU ora 14.30

Numărul de tranzacții continuă să crească accelerat și a ajuns la 411.365, cu 31,75% mai mult decât la aceeași oră în anul 2020;

Au fost înregistrate 269.491 de tranzacții achiziționate prin plata cu un singur click, cu peste 62% mai multe decât în anul precedent;

Totalul volumelor tranzacționate până în acest moment a ajuns la 192,92 milioane de lei, cu 9,53% mai mult decât în 2020, dintre care 119,86 milioane de lei prin plata cu un singur click;

Valoarea medie a coșului de cumpărături este de 610 lei, respectiv 1.003 lei pentru cumpărăturile achiziționate în rate.

Statistici eMAG după 3 ore de Black Friday

După primele trei ore de la startul campaniei de Black Friday, clienții eMAG au plasat comenzi pentru 1 milion de produse. În premieră de Black Friday, a fost vândută online prima casă din România în ansamblul rezidențial Liziera de Lac, la 15 minute de metrou Anghel Saligny – o casă P+1 de 81,5m² utili cu trei camere decomandate.

Valoare comenzilor plasate în primele 3 ore de la startul evenimentului depășește 340 milioane de lei. În medie, fiecare client comandă de 1.200 de lei la eMAG și pune în coș 3,7 produse, un număr aproape dublu comparativ cu anul trecut. Clienții Genius au avut, în medie, 9 produse pe comandă și beneficiază de transport gratuit la easybox și prin curierat. Ei au economisit până acum 2,7 milioane de lei din costul de livrare. Printre cele mai populare categorii sunt produsele pentru casă și îngrijirea casei, electronicele și produsele pentru îngrijire personală.

„Spre deosebire de anul trecut, acum clienții comandă din toate categoriile, foarte multe produse pentru casă, televizoare, mașini de spălat și frigidere, dar și haine și cadouri pentru sărbătorile de iarnă. În primele trei ore, clienții au adăugat în coș peste 1 milion de produse din toate categoriile de produse, iar interesul continuă să rămână ridicat. Clienții Genius au pus în coș, în medie, 9 produse din categorii diferite și vor beneficia de transport gratuit”, a declarat Tudor Manea, CEO eMAG.

Anul acesta clienții au optat preponderent pentru livrarea la easybox și peste 60% dintre cei care au opțiunea disponibilă au ales această modalitate de a primi cumpărăturile. Aproape 60% dintre comenzi au fost plătite cu cardul și peste 80% din vizite au fost realizate de pe dispozitive mobile.

Recorduri la start de Black Friday la eMAG

  • Secunda de aur 09:30:26 – 454 de produse vândute pe secundă
  • Minutul de aur 7:29 – 13.556 de produse comandate în valoare de 6,2 milioane lei
  • 11.027 de produse în valoare de 8,15 milioane lei au fost comandate în primul minut de la start

Produse speciale vândute:

  • Prima casă vândută online, de Black Friday, imediat după start
  • 45.600 litri de carburant
  • 615 nopți cazare
  • 458 servicii medicale

Topul localităților din care românii au comandat cel mai mult

  • București
  • Cluj-Napoca
  • Iași
  • Brașov
  • Slatina
  • Constanța
  • Zalău
  • Alba Iulia
  • Timișoara

Actualizare 12.18 eMAG

Actualizare ora 11.20 - payU

Cât se cumpără online de Black Friday 2021 în România?

  • Numărul de tranzacții a ajuns la 299.269, o creștere de 35,16% față de anul precedent;
  • Tranzacții achiziționate prin plata cu un singur click: 208.485, cu peste 64% mai mult decât în anul 2020 la aceeași oră;
  • Totalul volumelor tranzacționate până în acest moment a ajuns la 192,92 milioane de lei, cu 9,53% mai mult decât în 2020, dintre care 119,86 milioane de lei prin plata cu un singur click;
  • Minutul de aur nu s-a schimbat de la ora 8:00 și a rămas la 3.563 de tranzacții;
  • Până la ora 11:00, coșul mediu de cumpărături a ajuns la 644 de lei, respectiv 1.019 lei pentru plata în rate;
  • Numărul mediu de tranzacții pe minut: 502.

Ce se cumpără de Black Friday 2021 în România?

  • IT&C conduce în continuare topul industriilor preferate de Black Friday 2021 cu peste 71% din valoarea tranzacțiilor;
  • În industria de eTail au fost efectuate peste 25% dintre tranzacții;
  • Industria Clothing se menține la peste 2% din valoarea tranzacțiilor.
  • Black Friday în România: un eveniment de interes și pentru alte țări:

Numărul total al tranzacțiilor procesate în alte țări: 23.931, cu peste 47% mai multe tranzacții decât în anul precedent, la aceeași oră.

Topul țărilor din afara granițelor care au cumpărat din România rămân Marea Britanie, Ucraina și Statele Unite ale Americii.

Top 3 tranzacții efecutate până la ora 11:

  • Industria de IT&C ocupă primele două locuri în topul tranzacțiilor efectuate până la ora 11:00, cu tranzacții în valoare de 57.409 lei, respectiv 44.326 lei.
  • Industria de eTail este pe locul al treilea în topul tranzacțiilor, cu suma de 38.185 lei.

Actualizare la ora 10.00 pentru eMAG Black Friday

Black Friday a început în această dimineața la eMAG la ora 07:25, iar interesul a fost la cote maxime din partea clienților: 283.000 vizitatori au intrat să descopere oferta în aplicația eMAG și în site, cu 8% mai mult decât în anul precedent.

În primele 10 minute de la start, clienții au comandat 148.000 de produse, într-un ritm de 246 produse pe secundă.

„Vedem o crestere mare pe categoriile televizoare, IT, produse pentru casă și îmbrăcăminte care este probabil generata de anticipata creștere a preturilor anunțată pentru anul viitor. În primele 30 de minute comenzile de produse au crescut spectaculos, la 297.000 produse comandate după primele 30 de minute, în creștere cu 43% comparativ cu anul anterior. Clienții eMAG comandă în acest an din mult mai multe categorii, trendul principal la prima oră”, a declarat Tudor Manea, CEO eMAG.

Primele produse epuizate din oferta eMAG:

  • Masina de spalat rufe Samsung WW70T4540TE/LE, 7 kg, 1400 RPM, 800 de bucăți
  • Televizor LG OLED 55A, 139 cm, Smart, 4K Ultra HD, OLED, 300 de bucăți
  • Laptop ASUS X515MA cu procesor Intel® Celeron® N4020, 15.6", Full HD, 750 de bucăți
  • Bormasina Bosch Professional 12 V, 2 acumulatori 2 Ah, 1300 de bucăți
  • Ghete U.S. Polo Assn, 550 bucăți

Cele mai multe comenzi la mia de locuitori au fost plasate din Ilfov, Dolj, Ialomița , Cluj și Sibiu.

Actualizare a statisticilor de Black Friday 2021 la ora 9.15:

La eMAG cumpărăturile merg în continuare, dar a trecut volumul mare de tranzacții din prima oră. Valoarea totală a comenzilor a trecut de 283 de milioane de lei și au fost vândute peste 779.819 produse.

Iată statisticile la ora 9.15:

  • 779.819 de produse vândute
  • 3,6 produse cumpărate per client
  • 5.370 de comercianți din Marketplace au avut comenzi de Black Friday
  • 131.225 produse au fost vândute din marketplace
  • 216.980 de clienți au cumpărat anul acesta în prim aoră
  • 58,51% din comenzi au fost făcute cu cardul.
  • 83,01% din vizite au fost făcute de pe mobil
  • 423.154 de vizitatori simultani a fost maximul de Black Friday 2021
  • 64,38% din comenzi vor fi livrate la easybox în localitățile disponibile
  • 43,29% din numărul comenzilor totale vor fi livrate prin easybox
  • 46,47% prin curier
  • 10,23% din comenzi vor fi livrate la punctele de la Poșta Română

Topul categoriilor la eMAG de Black Friday 2021:

  • Televizoare si sisteme audio 20.893
  • Produse pentru casa si ingrijirea casei 65.077
  • Electrocasnice mici 44.039
  • Fashion 35.467
  • Bauturi alcoolice si cafea 82.999
  • Smartphone-uri si smarwatch-uri 30.847
  • Beauty si ingrijire personala 94.905
  • Jucarii 30.348
  • Produse de protectie si echipamente medicale 11.295
  • Frigidere si masini de spalat 17.128

Actualizări payU pentru întreaga piață la 9.15

Dacă în prima oră de Black Friday numărul de comenzi era mai mic decât în anii precedenți, acum piața a recuperat avansul. Numărul total de tranzacții e mai mare cu 42% față de anul trecut, numărul de volume tranzacționate e cu 12,23% mai mare fațîă de anul trecut.

Black Friday a început oficial la eMAG și enumerăm mai jos toate produsele care beneficiază de prețuri speciale cu ocazia Sărbătorii Reducerilor.

Pe lângă marii comercianți care ne-au obișnuit cu reduceri, avem și mulți comercianți care vin din offline, s-au adaptat în timpul pandemiei și acum intră în hora Black Friday.

Poți vedea o serie de oferte bune selectate de start-up.ro de Black Friday 2021 în acest articol.

Conform datelor eMAG oferite la ora 8.15, magazinul online a vândut de Black Friday 2021 în prima oră de peste 190 de milioane de lei.

Iată câteva statistici importante:

  • 441.045 de produse vândute
  • 3,3 produse cumpărate per client
  • 4.173 de comercianți din Marketplace au avut comenzi de Black Friday
  • 63.416 produse au fost vândute din marketplace
  • 134.578 de clienți au cumpărat anul acesta în prim aoră
  • 58,5% din comenzi au fost făcute cu cardul.
  • 84% din vizite au fost făcute de pe mobil
  • 423.154 de vizitatori simultani a fost maximul de Black Friday 2021
  • 66,54% din comenzi vor fi livrate la easybox în localitățile disponibile
  • 44,12% din numărul comenzilor totale vor fi livrate prin easybox
  • 45,18% prin curier
  • 10,7% din comeni vor fi livrate la punctele de la Poșta Română

Topul categoriilor la eMAG de Black Friday 2021:

  • Televizoare si sisteme audio 14.691
  • Produse pentru casa si ingrijirea casei 14.323
  • Electrocasnice mici 25.371
  • Fashion 19.932
  • Bauturi alcoolice si cafea 49.917
  • Smartphone-uri si smarwatch-uri 19.637
  • Beauty si ingrijire personala 50.477
  • Jucarii 14.995
  • Produse de protectie si echipamente medicale 5.160
  • Frigidere si masini de spalat 11.970

Statistici Black Friday 2021 de la payU

Procesatorul de plăți payU oferă o perspectivă asupra întregii piețe de Black Friday 2021.

Conform acestora coșul mediu a fost de 802 de lei pentru cumpărăturile directe și 1.210 lei pentru cele în rate. De asemenea, numărul mediu de tranzacții pe minut în piață până la ora 8.21 a fost de 163.

Numărul total al tranzacțiilor este mai mic decât în alți ani conform payU. Astfel, până la ora aceasta este o scădere de 15% la numărul total de tranzacții, iar numărul volumelor tranzacționate e cu 26% mai mic față de 2020.