Aplicația mobilă SelfPay oferă utilizatorilor Stațiilor de Plată numeroase avantaje, precum păstrarea istoricului plătilor efectuate și a chitanțelor aferente în format digital, acumularea și posibilitatea de utilizare a restului rezultat în urma efectuării de plăți direct din aplicație, localizarea celor mai apropiate stații de plată sau acumularea punctelor pentru participarea la campaniile cu premii organizate de SelfPay.

Lansarea aplicației mobile SelfPay face parte din strategia companiei de a oferi clienților săi soluții simple, ușor accesibile și adaptate nevoilor digitale ale consumatorilor. Prin stațiile de plată SelfPay, compania pune la dispoziția clienților săi peste 120 de servicii, printre care se numără: plata facturilor, plata rovinietei, plata ratelor la credite, plata întreținerii, reincărcarea eletronică a cartelelor de telefon mobil, plata serviciilor sau a produselor cumpărate online, monedă electronică, donații, bilete de tren, plata taxelor și impozitelor, bilete la spectacole și nu numai.

„Prin lansarea aplicației mobile, compania noastră reconfirmă preocuparea de a oferi clienților săi o experiență omnichannel completă. Aplicația SelfPay este adoptată și utilizată deja de mii de persoane care își țin evidența facturilor și a serviciilor achitate la stațiile de plată SelfPay. Estimăm că până la finele anului 2019 cel puțin 25% dintre utilizatorii stațiilor de plată vor instala și utiliza aplicația mobilă, față de 3% în prezent, la doar 3 luni de la momentul lansării”, a declarat Adrian Badea, CEO SelfPay.

SelfPay, topul tranzacțiilor realizate de către utilizatori

Topul tranzacțiilor realizate de către utilizatorii aplicației include tranzacțiile de monedă electronică - 38.86%, serviciile de plăți facturi – 32.44% și tranzacțiile de reincărcare a cartelei de telefon mobil - 13.80%.

Scanarea chitanțelor emise de stațiile SelfPay pentru colectarea de puncte ce se adaugă ca beneficii în contul utilizatorului este cea mai utilizată funcționalitate a aplicației.

Rețeaua de stații de plată SelfPay este alcătuită în prezent din peste 3.900 de stații, amplasate în peste 900 de localităti din tară, iar până la finalul anului 2018 va ajunge la 4.000 de stații SelfPay, în creștere cu 38% față de anul 2017.

SelfPay deține una dintre cele mai mari rețele de stații de plată de tip self-service din România, alcătuită din peste 3.900 de statii, amplasate în peste 900 de localități din țară. Stațiile de plată SelfPay pot fi găsite în marile rețele de retail modern, universități, centre comerciale, piețe, benzinării și magazine de proximitate.