Sfaturi de digitalizare pentru IMM-uri

  • Cel mai important pas este alegerea unui partener tehnologic de încredere, agil, cu expertiză solidă și experiență avansată în accelerarea procesului de digitalizare. Un partener tehnologic puternic va înțelege nevoile de business ale organizației și va veni cu soluții sustenabile ce acționează ca un catalizator pentru expansiunea companiei.
  • Un alt punct important de care organizațiile trebuie să țină cont în traseul lor spre digitalizare este paradigma interacțiunii cu clienții în epoca experiențelor. De la livrarea unei experiențe omnichannel, uniforme în diverse puncte de contact, utilizarea de analize predictive și învățare automată cu ajutorul Machine Learning pentru prezicerea comportamentului viitor al consumatorului și până la personalizarea comunicării cu acesta, toate contribuie la maximizarea interacțiunilor, loializarea clienților și creșterea vânzărilor.
  • Implementarea unui tool performant enterprise, precum Salesforce, care permite conectarea cu clienții într-un mod cu totul nou prin platforma CRM și pe care se poate construi pentru viitor. Acesta unifică echipele de marketing, vânzări, servicii, comerț, IT cu o întreagă suită de aplicații, customer 360.
  • Platformele în Cloud, personalizate, sunt de asemenea un punct forte al oricărei companii, mai ales dacă integrează baze de date, analize în timp real. Așadar, soluțiile care oferă mobilitate și ajută la optimizarea proceselor de logistică, brand management, facturare și conformitate sunt esențiale oricărei afaceri.
  • Nu în ultimul rând, odată cu mutarea interacțiunilor în mediul online, companiile ar trebui să se orienteze spre integrarea de aplicații mobile și platforme de înrolare digitală a clienților. Pe viitor, diferența o vor face organizațiile care au digitalizat fluxurile de vânzare și au migrat de la canalele clasice către cele self-service, complet automatizate, de digital onboarding.

De la cel mai simplu utilizator până la business-urile mari, măcar odată te vei întâlni cu produsele Microsoft, partenerul nostru în acest proiect și un partener al IMM-urilor din România.

Cu Microsoft 365 pentru firme, afacerile reușesc să își gestioneze afacerea în Cloud, reunind cele mai bune aplicații Office, servicii de muncă în paralel și gestionarea mai multor dispozitive. Ai de la servicii Office, până la email, calendare, posibilitatea de a face întâlniri cu până la 250 de utilizatori pe Microsoft Teams, esențial în această perioadă în care munca de la distanță a devenit o obișnuință.

Serviciile Microsoft reușesc să ofere și inteligență de business, prin date și rapoarte, iar prin programul Microsoft for Startups, compania caută acele startup-uri B2B care pot să crească și să facă afaceri în Cloud alături de business-uri din toată lumea.