„Pentru Vitacom, anul care tocmai a trecut a însemnat anul schimbărilor, al finalizării unor proiecte importante și al implementării unor tehnici care să sporească productivitatea și eficiența angajaților. Am încheiat anul cu o cifră de afaceri de aproximativ 54 de milioane de lei, depășind-o pe cea din 2017 cu 11%. Cel mai important factor care a contribuit la creșterea cifrei de afaceri a fost punerea în aplicare a sugestiilor clienților Vitacom. Ne dorim să ne ridicăm mereu la nivelul așteptărilor lor și să introducem produsele dorite de ei. Alte elemente care au contribuit la această creștere au fost și campaniile inedite de marketing pe partea de vânzare tradițională și lansarea unui nou site, mult mai rapid și mai intuitiv pentru vânzarea online”, declară Aviva Vita, PR & Marketing Manager în cadrul Vitacom Electronics.

Vitacom Electronics remarcă o creștere a încasărilor înregistrate pe segmentul B2C, în condițiile în care business-ul este unul îndreptat către segmentul B2B, compania clujeană având ca parteneri peste 1.500 de revânzători.

Vânzări stimulate de produsele marcă proprie și campaniile promoționale

În evoluția afacerilor Vitacom Electronicș, un impact însemnat l-au avut și campaniile promoționale, de genul Black Friday, dar în special produsele din gamele Well și Chrome, mărci proprii.

„Ca în fiecare an, campania de Black Friday 2018 a avut un impact foarte mare asupra vânzărilor companiei. Am organizat atât o campanie Black Friday pentru clienții B2C, cât și o campanie Before Black Friday pentru B2B, încasările fiind de aproximativ 500.000 lei.

Brandul Well a avut un real succes anul acesta. Am reușit să introducem pe piaţă produse noi precum boxe, încărcătoare wireless, stabilizatoare de tensiune, becuri cu acumulatori, telecomenzi și videointerfoane. Atât brandul Well, cât și Chrome sunt apreciate de către consumatorii care caută produse de calitate la prețuri accesibile”, explică Aviva Vita.

Creștere de două cifre și în 2019

Pentru 2019 compania anticipează o accelerare a ritmului de creștere a cifrei de afaceri, înregistrând un nou avans de două cifre.

„Pentru anul viitor ne dorim să punem la dispoziția clienților noștri noi produse sub brandul Well, mărirea portofoliului Vitacom cu produse de îngrijire personală și cu electrocasnice, respectând solicitările primite de la clienții și partenerii Vitacom. În ceea ce privește cifra de afaceri, anticipăm o creștere de 14% față de anul trecut”, conchide Aviva Vita, PR & Marketing Manager în cadrul Vitacom Electronics.