Potrivit unui comunicat, Dragoș Diaconu, noul CEO WatchShop.ro este responsabil de strategia de creştere a companiei și de consolidarea poziţiei de lider pe piaţă, precum şi de dezvoltarea segmentului de servicii cu valoare adăugată oferite clienţilor.

„Mă alătur echipei WatchShop.ro având ca obiectiv accelerarea creşterii business-ului, dezvoltarea segmentului de servicii cu valoare adăugată şi îmbunătăţirea experienţei de cumpărare a clienţilor, atât în online, cât şi în offline, în măsura în care un număr însemnat de clienţi finalizează procesul de achiziţie în showroom-ul nostru”, spuneDragoş Diaconu, CEO WatchShop.ro.

Dragoş Diaconu îl înlocuieşte în funcţie pe Cătălin Florea, care a ocupat această poziţie timp de şase ani şi care se va axa acum pe administrarea companiei la nivel strategic, cu accent pe zona de investiţii şi noi oportunităţi de business.

„Am toată încrederea că Dragoş că ne va duce la nivelul următor de dezvoltare. El ne va asigura structura şi organizarea de care avem nevoie pentru a continua dezvoltarea companiei şi îmbunătăţirea serviciilor pe care le oferim clienţiilor noştri”, spune Cătălin Florea, cofondator WatchShop.ro.

Ce planuri are și cine este Dragoș Diaconu, noul CEO WatchShop.ro

WatchShop.ro a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de aproximativ 1,5 milioane de euro. Compania estimează pentru 2017 o creştere de circa 15%.

„Estimarea de creștere pentru anul în curs se bazează pe contextul de reluare a consumului, pe investițiile pe care le facem în echipa de achiziții și pe dezvoltarea segmentului de servicii pentru îmbunătățirea experienței clienților. De la începutul anului, am extins echipa de achiziții, urmând să creștem importul direct de ceasuri”, mai spune Dragoș Diaconu.

„Investiții vom face și în training-uri pentru fiecare membru al echipei noastre. Astfel, colegii mei vor deveni brand ambasadori și vor fi în măsură să facă recomandări în orice moment despre industria de ceasuri, despre modele, tendințe, aspecte tehnice și chiar și despre aspecte care țin de zona de fashion”.

WatchShop.ro a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de aproximativ 1,5 milioane de euro. Compania estimează pentru 2017 o creştere de circa 15%.

Dragoş Diaconu, 38 de ani, are o experienţă de peste 15 ani în sectorul public şi privat, cea mai recentă poziție ocupată fiind cea de manager de department în cadrul Eurobank Property Services, divizia imobiliară a Bancpost, unde a coordonat activităţile de consultanţă şi vânzări.

Este absolvent al programului de EMBA al Maastricht School of Management în 2016, licenţiat al facultăţilor de Ştiinţe Politice (2003) şi Istorie Contemporană (2001), în cadrul Universităţii Bucureşti şi este absolvent de studii universitare de masterat în Relaţii Internaţionale şi Drept European.