AppAnnie, platformă online ce se ocupă cu review-uri, analize și centralizări de date din aplicații mobile a dat publicității un studiu prin care aflăm că Pokemon Go a fost, cum era de așteptat, aplicația anului 2016. De asemenea a fost cea mai rapidă aplicație să depășească pragurile succesive de 500, 600, 700 și 800 de milioane de dolari încasări de la clienți.

pokemon go joc aplicatie mobila ios play store

Venturebeat scoate în evidență un alt aspect important al studiului. Pokmon Go nu a ”furat” neapărat utilizatori ai altor jocuri, ci a accesat o parte a publicului care nu era neapărat amator al jocurilor pe mobil. Pragul de 600 de milioane de dolari a fost trecut în doar 90 de zile. Prin comparație, lui Candy Crush Saga i-au fost necesare 200 de zile pentru a atinge același nivel de încasări. De asemenea, profitul Pokemon Go a fost mai mare decât încasările totale mondiale ale filmului Batman v Superman.

Pokemon Go a fost pe locul întâi în topul descărcărilor de pe App Store și Google Play în 2016, iar la încasări s-a situat pe locul trei, după Monster Strike și Clash Royale.

Două cifre interesante

500 de milioane de descărcări a avut Pokemon Go în perioada iulie 2016 - decembrie 2016.

8,7 miliarde de kilometri s-au plimbat cumulat toți cei care s-au jucat jocul dezvoltat de Niantic.

Întreg studiul realizat de AppAnnie, mai jos.

2016 App Annie app report by Vlad Andriescu on Scribd