Grab, compania de ride-hailing care a cumpărat afacerea Uber din Asia de Sud-Est, a primit o investiție de 200 de milioane de dolari de la Booking Holdings, compania din spatele portalului Booking.com. Investiția face parte dintr-o rundă de 3 miliarde de dolari pe care Grab și-a propus să o închidă până la sfârșitul acestui an.

Se pare că Booking vrea să se asigure că pariază pe calul câștigător, întrucât la mijlocul lunii iulie a investit jumătate de miliard de dolari în Didi Chuxing, un alt competitor al Uber de pe piața din Asia.

Investiția de la Booking vine la scurt timp după ce Grab a stabilit un parteneriat strategic cu Microsoft pentru a stimula inovarea în mobilitate, fără a fi dezvăluită suma investită de compania tech. De asemenea, Toyota a acceptat să cumpere active în valoare de 1 miliard de dolari la Grab. La începutul anului, Grab a cumpărat afacerea Uber din Asia de Sud-Est, estimată la câteva miliarde de dolari.

În prezent, startup-ul Grab este evaluat la 11 miliarde de dolari. Potrivit publicației TechCrunch, odată cu această investiție, Booking va integra în aplicația sa serviicile de transport oferite de Grab, cu ajutorul Grab Pay. În același timp, serviciile oferite de Booking vor fi disponibile în aplicația Grab din 2019, deși clienți din mai multe piețe vor beneficia de recompense și oferte încă din acest an.