„Mergem mai departe” este noua noastră secțiune de pe start-up.ro în care vom discuta cu afacerile din România despre modul în care au fost afectate de coronavirus, cum li s-a schimbat afacerea, ce măsuri au luat, care sunt planurile lor și cum se reinventează. În acest proiect suntem susținuți de Banca Transilvania, partener al afacerilor din România, de la cele mai mici la cele mai mari, pentru a transmite mai departe soluțiile pentru mediul de afaceri.


Cu o creștere a cifrei de afaceri de 54% în primul trimestru al acestui an (ianuarie-martie) față de perioada similară a anului trecut, 5 to go continuă planurile de dezvoltare chiar și în această perioadă dificilă pentru segmentul HoReCa.

În această perioadă, Radu Savopol, cofondatorul brandului, a decis să-și ofere expertiza profesională și e deschis la discuții one-to-one cu antreprenorii din industria de cafea, care doresc să apeleze la sfaturile lui.

Suportul francizei 5 to go

În plus, oferă opțiunea de a se alătura grupului 5 to go, cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est și cea mai accesată franciză din România, beneficiind de avantaje precum accesul direct la furnizori, cu prețuri negociate și foarte bune, training al angajaților și francizaților, consultanță juridică și financiară, sistem fiscal bine pus la punct, branding și design locații, dar și oportunitatea de a funcționa sub umbrela unui brand apreciat, cu campanii de comunicare active și o comunitate puternică.

”Cu toate că situația în România și în întreaga lume e extrem de dificilă în această perioadă de criză, noi ne continuăm activitatea. Avem noi locații în lucru, 20 dintre ele sunt la cheie, așteptăm să treacă criza și să le deschidem, am reușit să și închiriem 2-3 spații și chiar am și semnat câteva francize acum. Noi suntem optimiști că vom trece cu bine peste criza actuală și că vom fi primii din industria de cafea care vor redeschide locațiile atunci când lucrurile revin la normal”, declară Radu, adăugând faptul că nu-și dorește ca business-ul 5 to go să stagneze.

Business făcut și pentru perioadă de criză

5 to go e un business făcut și pentru perioadă de criză, așa că noi continuăm să lucrăm atât pe teren, cât și la birou, unde facem planurile de revenire pe piață. Știu prin ce trece industria HoReCa la acest moment, sunt permanent conectat la tot ce se întâmplă și tocmai de aceea vreau să vin în ajutorul antreprenorilor din zona de cafea, să-mi ofer expertiza de aproape 20 de ani în business și să-i ajut să treacă peste această criză. Invitația la discuții e deschisă atât lor, cât și celor care vor să devină francizați ai 5 to go. Ne vedem în online!”, a declarat Radu Savopol.

Radu precizează faptul că business-ul 5 to go a fost gândit chiar având la bază toate problemele cu care s-a confruntat ca antreprenor în trecut.

”Cei care vor să ni se alăture pot să aibă toată încrederea în noi, cu atât mai mult cu cât acum suntem în acest business împreună cu Mozaik Investments care ne ajută prin experiența lor și conferă o stabilitate financiară grupului. Pentru 5 to go avem mai multe abordări pregătite, atât către francizați, cât și către clienți. Sunt încrezător că soluțiile găsite ne vor ajuta să revenim sau poate chiar să creștem traficul locațiilor noastre atunci când le redeschidem și că vom rămâne un nume puternic pe piață”, completează cofondatorul 5 to go.

În luna decembrie 2019, rețeaua de cafenele 5 to go, unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața regională de profil, anunța faptul că a atras în afacere un fond de investiții cu sediul în vestul Europei, finanțarea primită fiind de cel puțin 1 milion de euro. Fondatorii 5 To Go păstrează pachetul majoritar de acțiuni.

5 to go a luat naștere în 2015, iar în prezent a depășit pragul de 150 de locații și este cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est, dar și cea mai accesată franciză din România. Radu Savopol și Lucian Bădilă sunt fondatorii 5 to go.