Astfel, Soleadify a primit 1,5 milioane de dolari de la GapMinder Venture Parters și DayOne Capital, precum și de la o serie de angel investors care au investit prin intermediul platformei de equity crowdfunding Seedblink, potrivit TechCrunch.

În esență, Soleadify este o aplicație destinată agențiilor care oferă servicii de marketing digital, ajutându-le să ajungă mai rapid la potențialii clienți în funcție de tematică, tehnologii folosite sau alte trăsături specifice industriei. Printr-o astfel de aplicație, dezvoltatorii web sunt conectați cu potențiali clienți prin aplicarea anumitor algoritmi și filtre personalizate care să țină cont de interesele și competențele digitale ale acestora.

Datele din Soleadify sunt folosite de către echipe de vânzări B2B pentru a găsi și contacta potențiali clienți. Baza de date creată de algoritmii de machine learning ai startupului a ajuns să adune peste 40 de milioane de profile de business-uri, analizând întreg internetul.

La debutul pandemiei, Soleadify a dezvoltat o secțiune specială dedicată celor care vor să găsească furnizori de materiale medicale peste tot în lume. Pentru că în această perioadă e complicat să-i găsești, Soleadify ajută antreprenorii să intre în contact cu producătorii din toată lumea.

Revenind la runda de finanțare proaspăt încheiată, Soleadify are planuri să-și îmbunătățească tehnologiile, să își creeze noi parteneriate și să-și dezvolte capacitățile de marketing.