Este puțin probabil ca angajatorii să îți spună că își pierd din forță, dar lipsa de energie li se citește în ochi. Iată câteva moduri prin care îți poți motiva angajații în timpul verii fără să acționezi iresponsabil.

Majoritatea angajaților, cei care nu au birouri unde lucrează în picioare, petrec mai mult de 9 ore pe zi la birou. Poate că iarna nu vei auzi oameni care se plâng că stau înăuntru, dar soarele de vară ar putea motiva angajații să facă mai multe pauze de cafea în timpul zilei. Ați putea transforma acest obicei într-o modalitate simplă de a schimba rutina zilnică.

S-a demonstrat științific că plimbarea este o modalitate de atenuare a stresului, soarele feră vitamina D, iar puțină mișcare îi poate ajuta pe angajați să rămână concentrați și energizați pe tot restul zilei de lucru. De altfel, și Steve Jobs lua pauze lungi de plimbare pentru a avea conversații serioase cu angajații săi. Dacă Jobs a văzut că este o metodă de succes, ar poate fi un motiv întemeiat să-l încerci și tu.

La ce beneficii extrasalariale speră viitorii tăi angajați

Potrivit unui studiu realizat de Gartner, 42% dintre organizații oferă o anumită formă de program special pentru zilele de vineri în vară. Unii le permit angajaților să plece mai devreme, alții le dau voie să-și aducă la birou animalele de companie sau organizează mici petreceri corporative. Poate părea neproductiv, dar, de fapt, le arăți angajaților tăi că îți pasă de timpul lor personal, ceea ce ajută la retenția acestora în companie.

Poate că nu toate opțiunile pot fi implementate în business-ul vostru și nu în fiecare vineri, dar poți experimenta ocazional, pentru a ajunge la un compromis între nevoile angajaților și ale companiei.

O nouă soluție pentru a-ți motiva angajații - Sodexo lansează Turist Pass

Activitățile spontane sunt dintre cele mai plăcute pentru angajați atunci când este vorba despre câteva ore de relaxare. Atunci când observați o rutină agasantă în programul angajaților, găsiți modalități simple pentru a anima atmosfera. Va juca un rol important în engagement-ul angajaților și asupra atmosferei generale în companie.