Commerce School of the Future este o inițiativă start-up.ro, wall-street.ro și VTEX prin care oferim webinarii și cursuri online pentru o tranziție corectă la un comerț modern, digital și care îmbină toate canalele de vânzare. E important, mai ales în această perioadă, ca afacerile să ia în considerare o tranziție acolo unde sunt clienții.

Să fii în mediul online se demonstrează în aceste zile că nu mai înseamnă doar să ai „un alt canal de vânzare”, ci să ai continuitate de business dacă afacerea ta s-a închis offline din cauza reglementărilor impuse de starea de urgență.

Înscrie-te la al doilea webinar Commerce School of the Future la acest link și lasă-ne întrebările tale.

În primul episod al webinarului Commerce School of the Future am vorbit despre exemplele internaționale de adaptare și soluții pentru comercianți. În al doilea webinar, organizat joi, 9 aprilie, la ora 18.00 pe aplicația Zoom și pe paginile de Facebook start-up.ro și wall-street.ro discutăm despre impact asupra business-ului, logistică, marketing și despre o soluție de trecere pentru magazine tradiționale în online în doar câteva zile.

Webinarul se organizează sub formă de capitole de discuție și Q&A, astfel că publicul va avea ocazia să pună întrebări adaptate fiecăruia și în limita timpului de 90 de minute vom răspunde în direct la fiecare.

Poți să te înscrii la webinar la acest link pentru a primi notificări înainte de eveniment ca să participi.

De asemenea, dacă vrei să lași întrebări acum sau în timpul webinarului, poți folosi acest formular de pe sli.do. Oricine poate lăsa o întrebare, cu nume și prenume, dar și anonim. Noi considerăm că nici o întrebare nu e greșită, așadar încercăm să răspundem la toate.

Agenda Webinarului poate fi găsită mai jos. Pentru un program eficient, vom parcurge agenda și vom strânge apoi întrebările publicului.

  1. Intro Vlad Andriescu cu prezentarea invitațiilor și date până în momentul de față despre starea eCommerce
  2. Date statistice și observații VTEX:
  3. Cristi Movilă: date despre eCommerce de la începutul pandemiei până acum, ce observații are VTEX din observațiile de până acum: domenii în creștere, trenduri și bune practici
  4. Impact asupra business-ului: Marian Alecsiu (F64), Bogdan Colceriu (Frisbo) - impact asupra business-ului și observații legate de trenduri în această perioadă pentru afacerile lor
  5. Transformări de piață și de business: Marian Alecsiu și Bogdan Colceriu: măsuri luate în această perioadă pentru stabilizare și optimizare a business-ului, cu sfaturi pentru antreprenorii din mai multe industrii
  6. Logistică: Logistică în pandemie - Frisbo - ce înseamnă fullfilment, cum funcționează, cum se realizează legătura comerciant- Frisbo pentru livrări eficiente și depozitare. Cum livrezi în siguranță și cum asiguri continuitatea stocurilor
  7. Marketing în timp de criză: Marian Alecsiu, F64 - Cum modifici strategia de promovare în perioada aceasta pentru a te adresa nevoilor clienților.
  8. Cristi Movilă - strategii locale și internaționale
  9. Canale de vânzare: Ce canale de vânzare folosești în perioada aceasta - site propriu, marketplace-uri, cum îmbini canalele de vânzare cu marketing-ul nativ și cel paid.
  10. Relația cu clienții / call center / comunicare: Call center - de ce e nevoie de asistență în perioada aceasta și cum poți să o faci cu investiții mici, dar de calitate
  11. Prezentare introductivă soluție ecommerce VTEX, F64, Frisbo: Prezentare introductivă soluție de commerce companiilor care nu sunt online - farmacii, magazine alimentare, materiale de construcții, pet food - ce face inițiativa, cum funcționează, elementele importante pe pași
  12. Costuri implementare soluție 360 de comerț online
  13. Documentare foto video și nevoie de marketing on site/off site: Marian Alecsiu (F64) - documentare foto / video produse: cum trebuie să o faci, ce trebuie să conțină site-ul, cum trebuie să arate, la ce reacționează oamenii, cum faci engagement de comunitate online inexistentă momentan
  14. Q&A - Public - întrebări puse înainte sau în timpul transmisiunii
  15. Mesaje finale și transmitere de email pentru conexiuni - networking și legături de business post-eveniment