Cum pot rămâne retailerii și brandurile relevante în era conținutului consumat în secvențe foarte scurte și mai ales cum pot rămâne în memoria consumatorilor finali?
Pe scurt, folosind soluțiile de shopping personalizat pe care le pune la dispoziția lor Tokinomo.
Startup-ul fondat de Ionuț Vlad aduce pe piață produse tehnologice de retail marketing care să permită brandurilor să genereze campanii de promovare mai personalizate și creative, dar și să obțină date relevante pentru a-și defini audiența.
Roboții Tokinomo au fost concepuți pentru a diversifica și moderniza campaniile de publicitate ale brandurilor FMCG din magazinele de tip supermarket. Folosind senzori de mișcare, lumină și sunet, roboții Tokinomo dau viață produselor pe raftul supermarketurilor și le permit acestora să comunice mesajul brandului într-un mod creativ și eficient.
”Ne place să facem analogia cu Toy Story - așa cum în filmul de animație jucăriile se însuflețesc în absența oamenilor care să le observe, cu ShelfoBot produsele de pe raft se trezesc la viață, se mișcă și vorbesc în prezența cumpărătorilor din magazinele fizice. Practic ShelfoBot transformă raftul într-un show și efectul asupra cumpărătorilor spune totul - ei rețin mai bine produsul (brand awareness, brand recall), crește rata de încercare (trial) și cresc vânzările”, ne-a explicat într-un interviu recent Vlad Ionescu, Chief Marketing Officer în cadrul Tokinomo.
Misiunea Tokinomo este de a ajuta brandurile FMCG (n.r. - bunuri de larg consum) și magazinele fizice să își cunoască cumpăratorii, să își poziționeze produsele și să comunice valoarea brandului într-un mod memorabil.
Despre soluțiile pe care le pune la dispoziția brandurilor și retailerilor Tokinomo și cum ajută acest startup la crearea unor campanii memorabile pentru clienții magazinelor tradiționale, aflați în infograficul de mai jos.
Startup Industries: Tehnologia Pentru Marketing in Retail by start-up.ro on Scribd