Mocapp este un startup care e folosit de agenții de influenceri sau de branduri. Acestea au nevoie de influenceri cu care să lucreze în campanie. Iar descoperirea acestora poate fi lentă, e greu să te documentezi despre ce campanii au mai avut sau dacă sunt potriviți pentru companie. Mocapp începe ca un marketplace, adică o platformă de descoperire de influenceri.

Să zicem că tu ești un brand mare și vrei să cauți influenceri pe piața din România. Sau Spania. De unde începi? Îi iei pe cei mai mari? Nu tot timpul vrei asta, pentru că vrei să te adresezi unor publicuri cât mai diverse și uneori omul care are doar 50.000 de urmăritori pe Instagram s-ar putea să livreze rezultate mai bune.

Dar timp se pierde de departamentele de marketing din companii și pentru bugetare, pentru a trimite informații despre campanii influencerilor, a monitoriza rezultatele. Asta înseamnă de obicei zeci de mail-uri și știm că aceasta nu e cea mai productivă unealtă de pe piață. Mocapp are și o platformă în spate în care un brand poate urmări automat campaniile, linkurile postate, rezultatele, tocmai pentru ca lucrurile să fie într-un singur loc. La final, rezultatele sunt strânse automat, din nou, fără să fii nevoit să faci o muncă dificilă de a da 20-30-40 de mailuri.

Produsul de la Mocapp poate fi folosit de agenții, de branduri mari, dar și de magazine online mai mici care vor să-și promoveze produsele și să găsească acele persoane online care sunt interesate de un anumit domeniu. Nu vrei să pui un influencer care vorbește zilnic despre automobile să-ți promoveze produse de igienă, pentru că în 2023 oamenii deja știu să trieze lucrurile pe net.

”În medie, din experiența noastră de peste 1.500 de campanii, clienții noștri reduc cu 61% timpul consumat în pregătirea și implementarea campaniilor, și cu 90% - 98% costurile echipei.”, au spus reprezentanții Mocapp.

Așadar, Mocapp e startup-ul pornit din România care vrea să automatizeze pe cât se poate procesul de descoperire, management și analiză a campaniilor cu influenceri. Pentru că această piață a crescut, dar a devenit greu și pentru public, dar și pentru companii să aleagă așa cum trebuie.