În limbajul standard al lumii comerțului online, Frisbo e o companie de fullfilment. Dar știu că dacă nu ai vreo legătură cu domeniul, e greu să înțelegi ce înseamnă asta. Dar hai să o luăm altfel. Te-ai gândit cum reușește un produs din… Polonia, de exemplu, să ajungă la tine în România așa de rapid? Sau ce fac companiile de curierat ca să aibă timpii potriviți de livrare?

Aici intervine fullfillment-ul. Pentru că magazinele online nu pot cheltui atât de mulți bani pentru a avea depozite proprii peste tot. Iar dacă ești o companie ce vinde în toată Europa, nu ar fi un model de business de succes. Frisbo e contactat de astfel de companii și oferă depozite prin toată Europa unde pot fi ținute produse pentru a fi livrate rapid. De asemenea, sistemul e automatizat, pentru selecția depozitelor potrivite unde sunt stocurile, iar de acolo Frisbo se integrează și cu firme de curierat pentru a putea livra chiar a doua zi de când tu ai dat click.

Avantajul e că dacă ai un magazin online în România unde vinzi produsele tale, să zicem, mobilier, poți avea piese de mobilier ampalsate în piețe cheie din Europa și să le livrezi instantaneu cu Frisbo în Germania, Ungaria, Polonia, fără să se simtă cu tu livrezi de la București sau din Timișoara.

Frisbo are astfel 52 de depozite în toată Europa și în 30 de țări pot livra a doua zi. În plus, sunt integrați și cu majoritatea platformelor de ecommerce, așa că nu contează dacă ai un magazin online ce folosește Shopify, Magento sau dacă ești integrat cu eMAG Marketplace, de exemplu. Un alt avantaj al fulfillment-ului e că prețurile sunt flexibile, în funcție de nevoile tale. Nu investești milioane în depozite, ci extinzi spațiul de stocare ca la calculator pe măsură ce crești.

”Momentan pentru Europa, și în viitor la nivel global, prin Frisbo, un magazin online poate să își țină marfa în orice țări dorește, să vândă prin orice platformă sau marketplace și să livreze foarte repede în geografia respectivă”, au spus reprezentanții Frisbo.

Frisbo permite astfel afacerilor online din România să vândă în toată Europa. Trebuie doar să ai curajul să te extinzi. Modelul seamănă cu cel de Cloud - cumperi spațiu de stocare pe măsură ce ai nevoie de el, ca un abonament și nu te chinui să ai marfă peste tot în regim propriu.