De obicei dacă ajungi într-o companie primești un pachet standard de beneficii pe lângă salariu. FIe că vorbim de o asigurare medicală, poate un abonament la sală, niște beneficii legate de sănătatea mentală. Dar nu suntem cu toții identici. Nevoile angajaților sunt diferite. Unii sunt pasionați de sală, dar alții nu.

myBenefits este un startup românesc care poate fi folosit de către companii pentru a oferi angajaților beneficii flexibile, adaptate lor. Practic, myBenefits creează un catalog bazat pe profilul psiho-demografic al angajaților, pentru ca beneficiul chiar să fie folosite. Acest lucru duce în companii la mai mult engagement, la o rată de atriție mai mică și la employer branding crescut, pentru că lumea va ști că tu vei oferi beneficii flexibile.

Spre deosebire de abonamentul la sală de care ziceam, myBenefits se concentrează mai mult spre experiențe. De exemplu, pentru acei colegi care sunt părinți se pot pune la dispoziție pachete de activități cu cel mic, cum ar fi un curs de grădinărit cu copilul. Unii vor programe de mindfullness sau personal development.

myBenefits unește astfel furnizorii de servicii, departamentele HR, angajații și furnizorii de experiențe. Pentru că altfel e foarte greu pentru un departament HR să ofere experiențe diverse.

Așadar, myBenefits e metoda prin care poți să ai angajați care să aibă beneficii cu sens.