Virtual Events vine în sprijinul organizatorilor, fiind o soluție potrivită pentru fiecare tip de eveniment, de la expoziții și conferințe ample până la seminare sau workshop-uri cu un număr redus de participanți.
Instrumentul creat de Universum reprezintă o platformă online completă care aduce în același loc toate personajele implicate în desfășurarea unui eveniment: participanți, expozanți, speakeri și organizatori:
- Participanții se pot înregistra și pot accesa toate detaliile legate de eveniment, pot comunica și interacționa în timp real între ei, cu speakerii în timpul sesiunilor, dar și cu expozanții.
- Companiile expozante la rândul lor își pot prezenta online serviciile și produsele, interacționând cu vizitatorii direct din browser și pot califica fiecare lead după criterii proprii.
- Speakerii își pot susține toate prezentările online și pot interacționa cu audiența prin chestionare live și sesiuni de Q&A.
- Organizatorii pot trimite vizitatorilor comunicări în timp real, pot gestiona înregistrările plătite cât și cele neplătite și pot organiza diverse chestionare.
“La UNIVERSUM am încercat mereu să fim alături de clienții și partenerii noștri prin prisma soluțiilor oferite. Am învățat că flexibilitatea și adaptabilitatea sunt cheie, iar răspunsul rapid la provocările întâmpinate fac adeseori diferența dintre a pune stop sau a merge mai departe. Suntem datori cu toții să mergem mai departe în industria de evenimente, iar Virtual Events, este răspunsul oferit de tehnologie la provocările uriașe cu care ne confruntăm”, a declarat Cristian Hossu - Universum Events, Managing Partner.
Prin intermediul acestei platforme, UNIVERSUM își propune să ofere industriei de evenimente o pârghie de siguranță în fața provocării generate de epidemia COVID-19.
Platforma Virtual Events este finalizată pentru implementare, pentru mai multe informații și solicitări de testare, accesați link-ul acesta.
Citește și alte articole despre măsurile economice luate sau de care este nevoie pentru a trece cu bine peste perioada Covid-19:
- Telemunca - ce obligații au angajații și angajatorii în această perioadă
- Consiliul Investitorilor Străini - 100 de propuneri pentru mediul de afaceri
- Scrisoarea unui fondator de startup din România către toți ceilalți fondatori în această perioadă
- Coursera oferă cursuri gratuite în această perioadă pentru toate universitățile din lume
- Mărturia unui antreprenor român care locuiește în Coreea de Sud
- Tech Against Coronavirus - soluții pentru munca de la distanță
- Entreprenation - inițiativa antreprenorilor care vor să ajute în timpul crizei Covid-19
- Măsurile economice cerute de către Romanian Business Leaders
- Petiție cu 41.000 de semnatari de la mediul de afaceri, inițiată de Smart Bill
- Cum poți să susții antreprenorii locali în această perioadă - o inițiativă ialoc.ro.