Peste 3 miliarde de oameni de pe tot globul se joacă jocuri video. 83% dintre vânzările de jocuri video se întâmplă în spațiul digital. Cheltuielile clienților din domeniul industriei de jocuri video ajunseseră în 2021 la peste 60 de miliarde de dolari în SUA.

Jocurile video sunt o realitate pe care o confirmă atât cifrele, cât și pasiunea pură a tuturor gamerilor. Dar ca lucrurile să continuă să fie pe o pantă ascendentă, flow-ul unui joc trebuie să fie cât mai lin, mai captivant, recompensele cu plată cât mai bine integrate.

Iar aici intervine o soluție cum este și tehnologia Machinations, care se uită la predicții și tendințe când vine vorba de game design, și nu se mai bazează pe păreri.

Machinations este singura platforma de game design existentă la ora actuală pe piață, fiind folosită de 50.000 de game designeri din întreaga lume: atât începători, cât și profesioniști din studiouri mari (Wooga, Zynga, Supercell, Tilting Point, Legou Games).

În plus de asta, Machinations este prezent în 700 de instituții de învățământ din întreaga lume și predat activ în 150 dintre acestea, printre care MIT, NYU sau University of California (UCSC).”

”Industria jocurilor este o forță majoră în lumea entertainment-ului: se află în prima linie în crearea Metaversului și deține atenția generației tinere în ceea ce privește petrecerea timpului liber. Cu cât industria avansează, jocurile devin din ce în ce mai complexe. Pentru a putea controla complexitatea, creatorii ade jocuri au nevoie de unelte eficiente. Ceea ce propunem cu Machinations este automatizarea acelor părți ale procesului de creație care pot fi automatizate, în așa fel încât game designerii să aibă timp de investit în inovație”, ne spune Mihai Gheza, cofondator al startup-ului.

Cum funcționează tehnologia care contribuie la revoluționarea industriei de game design vă spunem în infograficul de mai jos.