Scaleup-urile din programul de accelerare BCR InnovX au expus și făcut pitch la Startup Grind Silicon Valley. Printre ele s-au numărat Allevo, Setrio Soft, iFactor, DocProcess, dar și Credo, unul dintre startup-urile într-o fază mai incipientă.

Cea de-a treia grupă a acceleratorul BCR-InnovX este dedicată firmelor cu cifră de afaceri sau finanțare atrasă între 1 milion și 2,6 milioane de euro, care dezvoltă soluții și produse inovatoare prin tehnologie.

Alături de startup-uri a fost și Diana Dumitrescu, program manager la accelerator, cea care se ocupă ca toate lucrurile să funcționeze așa cum trebuie. Pe lângă participarea și pitch-ul de la Startup Grind Silicon Valley, companiile care au intrat în cohorta de scaleups au avut și cursuri de business intelligence, cursuri de inovație la MIT, un curs de Blue Ocean Strategy pentru a identifica piața corectă și mentorat din partea antreprenorilor și experților.

„Am venit cu scaleup-urile, ei sunt cei care au fost aduși în primul rând în Silicon Valley. Pentru că obiectivul programului este scalabilitatea globală și atunci ne-am dorit să-i pregătim să discute cu potențiali investitori, cu clienți, pentru că vorbim de 15.000 de participanți. Totul din jurul nostru este inovare”, a spus Diana Dumitrescu pentru start-up.ro la Startup Grind Silicon Valley.

„Am venit și cu alumni care au avut rezultate în bootcamp-ul din 2019: IndexAR, care are un grant de 50.000 de euro de la Comisia Europeană prin Horizon 2020, Credo care are un seal of excellence de la Horizon 2020, Msing with Trauma care a fost finalistă în Tbilisi la Startup Grind și iziBac care prin program are un investitor și a fost finalist la Startup Grind”, a mai explicat reprezentanta InnovX

Obiectivele startup-urilor din InnovX

„Ne dorim să aibă clienți noi și mulți dintre ei au reușit asta. Unul dintre clienții principali este BCR, pentru care au devenit furnizori de servicii. Sunt cinci dintre cei din bootcamp care sunt furnizori de servicii pentru BCR”, a explicat Diana Dumitrescu.

Pentru 2020 au fost anunțate o serie de schimbări. „Programul vine cu o fază de incubare, la Iași, Cluj și București, 2 săptămâni în care ne dorim ca startup-urile care vor intra să livreze. La sfârșit vor veni la București doar 12 din cele 3 locații. Programul s-a schimbat în sensul că va avea un bootcamp mai intens, de 6 săptămâni, față de 3 luni ca anul trecut.”, a mai spus Dumitrescu.

„Curricula a fost modificată, avem noi parteneri cu care am semnat. Unul dintre ei e MIT CEE din Varșovia cu care vom face schimb de subiecte. ProductLead deja se duce la MIT în Varșovia, au fost acceptați săptămâna trecută”, a mai spus ea.