CEO-ul Vivre, Monica Cadogan, a anunțat pe LinkedIn a anunțat decizia companiie de a deschide platforma și către alți retaileri și să funcționeze ca un marketplace.
„Vivre este o companie care lucrează cu și pentru oameni, iar în situația actuală ne dorim să fim un liant sigur între retailerii tradiționali și clienții care vor să acceseze produsele acestora din confortul și siguranța propriei locuințe”, a scris Monica Cadogan.
Practic, cei care produc mobilier și decorațiuni interioare pot avea acces la un site accesat de 6 milioane de vizitatori lunar, iar produsele pot fi disponibile în site-ul și aplicația mobilă Vivre. Administrarea comenzilor se va face direct din interfața Vivre, iar antreprenorii vor avea acces la fluxul comenzilor.
Pentru a putea să te listezi pe Vivre pentru a-ți vinde produsele online și pentru a multiplica șansele de vânzare pentru a trece peste această perioadă dificilă, te poți înscrie pe această pagină și să completezi formularul. Ulterior vei fi contactat de către reprezentanții Vivre și vei finaliza procesul de listare.
Citește și alte articole despre măsurile economice luate sau de care este nevoie pentru a trece cu bine peste perioada Covid-19:
- Telemunca - ce obligații au angajații și angajatorii în această perioadă
- Consiliul Investitorilor Străini - 100 de propuneri pentru mediul de afaceri
- Scrisoarea unui fondator de startup din România către toți ceilalți fondatori în această perioadă
- Coursera oferă cursuri gratuite în această perioadă pentru toate universitățile din lume
- Mărturia unui antreprenor român care locuiește în Coreea de Sud
- Tech Against Coronavirus - soluții pentru munca de la distanță
- Entreprenation - inițiativa antreprenorilor care vor să ajute în timpul crizei Covid-19
- Măsurile economice cerute de către Romanian Business Leaders
- Petiție cu 41.000 de semnatari de la mediul de afaceri, inițiată de Smart Bill
- Cum poți să susții antreprenorii locali în această perioadă - o inițiativă ialoc.ro.