CEO-ul Vivre, Monica Cadogan, a anunțat pe LinkedIn a anunțat decizia companiie de a deschide platforma și către alți retaileri și să funcționeze ca un marketplace.

„Vivre este o companie care lucrează cu și pentru oameni, iar în situația actuală ne dorim să fim un liant sigur între retailerii tradiționali și clienții care vor să acceseze produsele acestora din confortul și siguranța propriei locuințe”, a scris Monica Cadogan.

Practic, cei care produc mobilier și decorațiuni interioare pot avea acces la un site accesat de 6 milioane de vizitatori lunar, iar produsele pot fi disponibile în site-ul și aplicația mobilă Vivre. Administrarea comenzilor se va face direct din interfața Vivre, iar antreprenorii vor avea acces la fluxul comenzilor.

Pentru a putea să te listezi pe Vivre pentru a-ți vinde produsele online și pentru a multiplica șansele de vânzare pentru a trece peste această perioadă dificilă, te poți înscrie pe această pagină și să completezi formularul. Ulterior vei fi contactat de către reprezentanții Vivre și vei finaliza procesul de listare.


Citește și alte articole despre măsurile economice luate sau de care este nevoie pentru a trece cu bine peste perioada Covid-19: