Beneficiile nu mai sunt doar tichete de masă sau abonamente medicale, ci lucruri de care angajații sunt pasionați, de exemplu cursuri, oportunități culturale și nu numai. În topul beneficiilor, chiar și în platforma MyBenefits, rămân însă opțiunile care țin de nevoile primare ale angajaților: tichetele de masă, serviciile medicale, pensiile private, beneficiile ce privesc decontarea transportului și telemunca.

Dar pentru MyBenefits ceea ce contează și la ce se uită este gradul de consum al bugetului de către angajați, ceea ce devine o unitate de măsură a relevanței pentru beneficiile respective, dar și pentru cum au gândit ei platforma.

Asta este una dintre acțiunile prin care vor să-și respecte promisiunea de la care au construit platforma.

Mai exact, când au început ei MyBenefits, 80% dintre angajați nu știau care este pachetul total de beneficii pe care îl oferă companiile în care aceștia lucrează.

Prin MyBenefits au vrut să rezolve această problemă, astfel că platforma vine atât în ajutorul angajaților, cât și în ajutorul companiilor:

  • angajații pot avea acces facil la informațiile despre beneficiile oferite de companie, inclusiv la detalii despre asigurări medicale, planuri de pensii, pachete de compensații și multe altele. Astfel, fiecare angajat poate înțelege în întregime valoarea pachetului de beneficii pe care îl primește și să ia decizii informate în ceea ce privește alegerile personale de beneficii.
  • companiile pot utiliza platforma pentru a comunica în mod eficient cu angajații și pentru a oferi o experiență mai personalizată. MyBenefits le permite să adapteze beneficiile și să adauge opțiuni noi, în funcție de preferințele și nevoile angajaților. În acest fel, companiile pot atrage și menține talentele, crescând angajamentul și satisfacția la locul de muncă.

Puteți citi întreaga poveste MyBenefits în materialul de aici.

Iar în infograficul de mai jos puteți descoperi mai multe despre tehnologia construită pentru a oferi pachete de beneficii extrasalariale flexibile care să crească ratele de retenție în companii, ratele de recrutare și să contribuie la employer brading.