Mocapp este puntea de legătură între branduri, influenceri și clienții finali. Prin platforma acestui startup, brandurile au acces la o bază de date de 43.430 de influenceri din 48 de țări. Prin expriența celor peste 1500 de campanii realizate cu această soluție, Mocapp estimează și care sunt economiile de timp și bani pentru branduri.

Mai exact, clienții care au implementat campanii cu Mocapp reduc cu 61% timpul consumat în pregătirea și implementarea acestora și cu 90% - 98% costurile echipei.

Piața de influencer marketing câștigă din ce în ce mai mult teren în advertising-ul online, bugetele alocate acestui tip de promovare crescând cu 4 ori mai mult față de 2019.

”În 2023 bugetele de Influencer Marketing au ajuns la 5-10% din bugetele de publicitate pe care le gestionează majoritatea agențiilor de comunicare și digital. Unele branduri au alocat pentru Influenceri chiar 30-50% din bugetele de marketing.”, ne spune fondatorul Mocapp, Florin Grozea.

Cantitatea de muncă implicată la fiecare pas, multitudinea de rețele sociale și nișe de conținut, colaborarea multi-departamentală, lucrul remote, presiunea tot mai mare pe cheltuieli, așteptările mari pe rezultate - toate acestea duc la nevoia de optimizare, standardizare și integrare digitală.

Tehnologia Mocapp ușurează munca departamentelor de marketing, dar ajută echipele de advertising să evalueze corect și cât mai clar și eficiența mesajelor alese, a influencerilor aleși și a campaniilor implementate.

Citește aici interviul nostru cu fondatorul platformei Mocapp.

Cum funcționează tehnologia din spatele platformei și cum schimbă industria advertising-ului online vă spunem în infograficul de mai jos.